منصوریان: به قطبی بدهکارم
سایر منابع:
سایر خبرها
منصوریان: به افشین قطبی مدیون هستم/ بهترین بازی نیم فصل را انجام دادیم
به جای محمد باقر صادقی که مصدوم شد به زمین بازی آمد. وی با اشاره به اینکه فولاد امروز خوب بازی کرد، افزود: قطبی دوست خوب من است و من به او مدیون هستم؛ زمانی که قطبی سر مربی تیم ملی بود من به عنوان دستیار در کنارش قرار داشتم و او تفکرات مرا عوض کرد. سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آیا حسرت نمی خورید که چرا زودتر به ذوب آهن نیامده اید؟ گفت: من سر لحظه ای که
منصوریان: دو پدر در ذوب آهن با هم متحد شدند
مقابل الوصل بود که بازی را کنترل کردیم. امروز معراج اسماعیلی گلر تیم ملی امید یک روز خوب را پشت سر گذاشت و به جای محمد باقر صادقی که مصدوم شد به زمین بازی آمد. وی با اشاره به اینکه فولاد امروز خوب بازی کرد، افزود: قطبی دوست خوب من است و من به او مدیون هستم؛ زمانی که قطبی سر مربی تیم ملی بود من به عنوان دستیار در کنارش قرار داشتم و او تفکرات مرا عوض کرد. سرمربی تیم فوتبال ذوب
منصوریان: درباره پست مظاهری با او صحبت کردم/ برابر الزورا اذیت شدیم
پیروزی 3 بر یک تیم ذوب آهن مقابل فولاد، اظهار کرد: از گلر خوب تیم تشکر می کنم، از مربی گلرها تشکر می کنم، از بدنساز تیم که در این مسیر به ما کمک می کند تشکر می کنم، همه ما یک تیم هستیم. همه ما می جنگیم که 11 بازیکن داخل زمین بروند و بهترین نتیجه را بگیرند. من از عملکرد بچه ها فوق العاده زیاد راضی هستم. وی در واکنش به این سؤال که کاش شما زودتر به ذوب آهن می آمدید، گفت: خدا را شکر می کنم
توضیحات فخرالدینی درباره اتفاقات جنجالی ورزشگاه کربلا
تواند به تیم کمک کند. وی افزود: کسانی که می خواهند درباره رفتن آذری تصمیم بگیرند، باید روی این مسئله فکر کنند چرا که اتحاد تیم باعث شده تا تیم در نیم فصل نتایج فوق العاده بگیرد. شرایط ذوب آهن بسیار خوب است و.نیازی به تغییر ندارد. فخرالدینی در پاسخ به سوالی درباره شرایط بازی الزورا و اتفاقات آن، تصریح کرد: از نیمه دوم انواع و اقسام توهین ها به زبان فارسی و عربی و به ایران و
فخرالدینی: امیدوارم مشکلی برای رشید مظاهری پیش نیاید
: رفتن و ماندن سعید آذری دغدغه فکری ما است و ایشان می تواند به ما کمک کند و دوست دارم تصمیم گیران کمی فکر کنند. ما در نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفتیم و به جمع 16 تیم لیگ قهرمانان آسیا صعود کردیم. اصفهان| حدادی فر: جایگاه ششمی در شأن ذوب آهن نیست اصفهان| مطهری: شاید فصل آینده در ذوب آهن بمانم اصفهان| حسینی: برابر فولاد تیم برتر میدان بودیم وی درباره دیدار با الزورا و اتفاقات آن
حدادی فر: رتبه ششمی برای ذوب آهن خوب نیست/ در عراق کتک خوردیم
تواند روند خوب خود را در فصل بعد ادامه دهد، گفت: این مساله در حیطه مسئولیت مدیران تیم است. امیدوارم هر تصمیمی که گرفته می شود در جهت حفظ منافع ذوب آهن باشد. منصوریان از روز اولی که آمد تمام تلاش خود را برای ذوب آهن انجام داد. حدادی فر درخصوص اتفاقات بازی الزورا، خاطر نشان کرد: بازی خیلی سختی در عراق داشتیم، هواداران وسط زمین آمدند و کتک خوردیم. اگر من صحبتی کنم، ممکن است سوء برداشت، شود. جو خیلی بدی بر بازی حاکم بود و خداراشکر که به خیر گذشت، اما مسئولین حتما باید پیگیری کنند که دیگر این اتفاقات تکرار نشود. کدخبرنگار:13039 انتهای پیام ...
حسینی: به قول بشار رفتار چند نفر را نباید به مردم یک کشور ربط داد
خوب آبروداری کند و به عنوان تنها نماینده ایران به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد؟ واقعا خدا را شاکر هستیم که شرمنده هواداران، مردم خوب ایران و جامعه فوتبال کشورمان نشدیم. بعد هم شکرگزار هستیم که مزد زحمات و تلاشمان را گرفتیم و خدا دید چه روزهای سختی را گذراندیم و با دست خالی کار بزرگی در آسیا انجام دادیم. بازی سختی در کربلا مقابل الزورا داشتیم و در آستانه صعود به عنوان تیم نخست به
فخر الدینی:کاش زودتر به ذوب آهن می آمدم/ برخی دوستان شرایط ما در عراق را نمی دانند
مقابل تیم خوب فولاد این قدر خوب بازی کنیم و موقعیت های آنچنانی به آن ها ندهیم. وی با انتقاد از عدم پخش بازی ذوب آهن از تلویزیون گفت: از یک بابت ناراحت هستیم که در روزی که چنین بازی حساسی داریم نباید بازی از تلویزیون پخش شود، حداقل می توانست شبکه اصفهان بازی را پخش کند که این کار را انجام ندادند. بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به شرایط تیمش خاطر نشان کرد: ذوب آهن باشگاه خیلی
اصفهان| حدادی فر: جایگاه ششمی در شأن ذوب آهن نیست
خوب نبود اما در نیم فصل دوم بهتر شد و امیدوارم روند خوبی در باز ی های آسیایی و لیگ داشته باشیم. کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درباره فصل آینده و حضور منصوریان خاطرنشان کرد: این موضوع دیگر در اختیارات من نیست و باید مسئولان بررسی کنند. منصوریان بسیار خوب عمل کرد و امیدوارم سال آینده ذوب آهن قوی تری را داشته باشیم و از روز اول تا آخر خوب باشیم، این باشگاه استحقاق جنگیدن برای رتبه های
منصوریان: جوانان ما به یک بلوغ تاکتیکی رسیدند/ همه ما می جنگیم که 11 بازیکن داخل زمین بروند
/> سرمربی ذوب آهن ادامه داد: کارهایی که در تمرین می خواهیم خوب انجام می دهند، امروز روزی بود که شکل بازی ما مثل بازی مقابل الوصل بود، ما مالک توپ بودیم. وی ادامه داد: امروز با دوست خوبم مسابقه داشتیم که در حوزه مربیگیری ایده های من را عوض کرد، من مدیون افشین قطبی هستم، او در تفکرات من خیلی تغییرات ایجاد کرد، امروز با تمام احترام به او نگاه می کنم تیم او در بازی قبل خیلی خوب بازی کرد، امروز بچه
اصفهان| ذوب آهن و فولاد خوزستان؛ تداوم درخشش تیم احیا شده
خوب با آذری و یزدی زاده داشتیم و جلسه ای برای آینده داشتیم و امروز را روز اتحاد نام گذاشتم و در روزی که دو پدر تیم دستشان در دست هم باشد به موقع آذری و یزدی زاده دستشان در دست هم رفت و پیش از بازی با یک انرژی ویژه ای به این دیدار آمدم. سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تصریح کرد: بازیکنان زمانی که حمایت یزدی زاده و آذری را پشت سر دارند تفکرات ما بهتر انجام می شد و حالا که ذوب آهن ایران پرچم دار
سخنگوی باشگاه ذوب آهن :تیم فوتبال را برای حضور موفق در آسیا تقویت می کنیم
کرد: تعامل خوب مدیران کارخانه و باشگاه سبب شده که امور به شکل مناسبی انجام شود، مشکل و معضل خاصی وجود ندارد و حمایت های کارخانه از باشگاه تداوم دارد. جمشیدی با اشاره به اتفاقات بازی برگشت تیم فوتبال ذوب آهن با الزورا عراق خاطرنشان کرد: با توجه به درگیری هواداران تیم عراقی با بازیکنان ما و شکایت نماینده عراق از میلاد فخرالدینی بازیکن ذوب آهن به دلیل پرتاب سنگ به سمت هواداران، پیگیر این موضوع
منصوریان: قطبی جنتلمن است/ قطبی: منصوریان افتخار من است!
امیدوارم میزبان خوبی برای آنها باشیم. سرمربی ذوب آهن همچنین درباره حواشی بازی تیمش مقابل الزورا عراق ادامه داد: من در این رابطه باید توضیحاتی بدهم. تصاویر پخش شده از ورزشگاه کاملاً مهندسی شده بود. کسایی که کار را تنظیم می کردند شاید یک بیستم یا یک صدم آن اتفاقات را نشان دادند. این اتفاقات از جایی شروع شد که زمانی که ما عقب بودیم بازیکنان الزورا خیلی خودشان را به زمین می زدند. اتفاقات از
اصفهان| مصدومان ذوب آهن به دیدار با فولاد خوزستان می رسند
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، ورزشگاه فولادشهر اصفهان از ساعت 21:30 امشب میزبان دیدار تیم های ذوب آهن و فولاد خوزستان از هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال است. دیداری که تأثیری در معادلات بالا و پایین جدول ندارد، اما ذوبی ها که هدف خود را قرار گرفتن در جایگاه ششم جدول رده بندی در پایان لیگ هجدهم قرار داده اند، به دنبال شکست فولاد در آخرین بازی خانگی خود در این فصل هستند.
بوحمدان: مستحق پیروزی بودیم/امیدوارم حواشی تمام شود
بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: این دیدار فینال ما بود و مستحق پیروزی در این بازی بودیم. به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان حمید بوحمدان پس از پیروزی تیمش برابر فولاد خوزستان بیان کرد: خدا را شکر که بازی بسیار سختی بود. این دیدار فینال ما بود. در نیم فصل دوم تنها رده ای چه می توانستیم کسب کنیم رده ششم بود. وی ادامه داد: در بازی امروز مستحق پیروزی بودیم. می توانستیم گل های
اصفهان| منصوریان: نتیجه دلخواهمان را کسب کردیم
این تیم آمدم و از اعتماد یزدی زاده و آذری تشکر می کنم. وی خاطرنشان کرد: امروز جلسه بسیار خوب با آذری و یزدی زاده داشتیم و جلسه ای برای آینده داشتیم و امروز را روز اتحاد نام گذاشتم و در روزی که دو پدر تیم دستشان در دست هم باشد به موقع آذری و یزدی زاده دستشان در دست هم رفت و پیش از بازی با یک انرژی ویژه ای به این دیدار آمدم. سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تصریح کرد: بازیکنان زمانی
منصوریان: مُشت بخورم، نمی گویم یکی دیگر بزن!
گفتم در مالکیت توپ به حریف و قداست تیم مقابل بی احترامی نکنید. سرمربی ذوب آهن ادامه داد: بازیکنان ما خوب بازی کردند و روبه روی دوست خیلی خوبم و کسی که در حوزه مربیگری به من کمک کرد و ایده هایم را عوض کرد، مقابل افشین جان قطبی بازی کردم. در حین بازی گفتم که در تفکرات من تغییراتی ایجاد کرد وقتی که دستیار ایرانی تیم ملی شدم. امروز هم با تمام احترام به تیم او نگاه می کنم. بازی در
قطبی: قلباً دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود
شده و به تیم ذوب آهن تبریک می گیویم. رختکن خیلی خوبی داشت. به منصوریان و تیم شان تبریک می گویم. من احساس کردم در بازی اتفاقاتی رخ داد که می توانست نتیجه بهتر باشد. وی افزود: احساس می کنم باید دو پنالتی بگیریم. این اتفاقات می تواند اثر گذار باشد. ذوب آهن توانست سه گل بزند.. ما تلاش کردیم. دفاع وسط تیم آنها خوب کار کرد. گلر آن ها سیو خوبی داشت. نتیجه سه بریک عادلانه نبود. ما باید یاد
قطبی: دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود
خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی بسیار عجیب و غریبی بود و ذوب آهنی ها با کمترین موقعیت 3 گل و سخت گل می خورد. به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از خبرگزاری تسنیم، افشین قطبی پس از شکست سه بر یک تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: بازی بسیار عجیب و غریبی بود و باید تشکر کنم از مهمان نوازی اصفهانی ها، 2 روز اینجا بودیم و همه مردم به ما لطف داشتند، 8 سال پیش
منصوریان: ذوب آهن پلکانی رشد کرد
به گزارش ایرنا، علیرضا منصوریان بامداد روز یکشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل فولاد خوزستان در چارچوب هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال در نشست خبری افزود: از این که پله پله پیشرفت کردیم خدا را شاکرم که امروز این جایگاه را به دست آوردیم. وی با بیان این که این دیدار یکی از بهترین بازی های نیم فصل دوم ذوب آهن بود، اظهارداشت: در تیم ما جوانان به بلوغ تاکتیکی رسیدند و آن چرا خواستیم در زمین
2 گل ذوب آهن در شب طوفانی فولادشهر
دیدار معتقد بر تمارض وی بود و کارت زرد به جعفری داد. * افشین قطبی نیز به عملکرد داوری معترض بود که با تذکر داور مواجه شد. * حبیب زاده پس از به ثمر رساند گل دوم تیم ذوب آهن، به سمت نیمکت تیم خود آمد و خوشحالی خود را با نیمکت نشینان ذوب آهن تقسیم کرد. * مومنی، رئیس هلال احمر استان اصفهان در آستانه روز جهانی حلال احمر و صلیب سرخ در فولادشهر حاضر شد. * تمام نیمکت نشینان فولاد خوزستان، در دقایق پایانی نیمه اول به گرم کردن پرداختند. * بازیکنان فولاد پس از اتمام نیمه نخست به سمت داور بازی رفتند و با داور این دیدار صحبت کردند. ...
حرص و جوش بی نتیجه قطبی در فولادشهر (عکس)
زمین می افتاد، چندان باب میل سرمربی فولاد نبود. بازیکنان این تیم به ویژه در فاز دفاعی یک شب ناموفق را سپری کردند و مهاجمان ذوب آهن خیلی خوب از ضعف های سرخپوشان سود بردند و یک شکست سنگین را به این تیم تحمیل کردند. قطبی که مثل همیشه حرص و جوش زیادی از عملکرد شاگردانش در کنار زمین می خورد، دست خالی از اصفهان برگشت و حالا برای بازگشت به رده ششم جدول، کار سختی پیش روی خود می بیند. عکس از رسول شجاعی
قطبی: بازی با ذوب آهن زیبا خواهد بود
افشین قطبی در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر ذوب آهن اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهر اصفهان زبیاست، لهجه اصفهانی ها نیز زیباست و لذت بردیم. سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: از این بازی خوشحال هستیم، منصوریان که مربی گری را با من شروع کرد، امروز افتخار من و ایران است، خوشحال هستم بعد از 8 سال وی را می بینم. وی تصریح کرد: فاصله بین دو تیم کم است و بازی زیبایی
غیبت رشید مظاهری و شعار علیه صداوسیما در اصفهان!
بود. * پس از اشتباهات مکرر بازیکنان فولاد، قطبی با فریاد به بازیکنان خود تذکر داد. * فرزاد جعفری در صحنه ای داخل محوطه جریمه تعادل خود را از دست داد، داور این دیدار معتقد بر تمارض وی بود و کارت زرد به جعفری داد. * افشین قطبی نیز به عملکرد داوری معترض بود که با تذکر داور مواجه شد. * حبیب زاده پس از به ثمر رساندن گل دوم تیم ذوب آهن، به سمت نیمکت تیم خود
در تب و تاب بالای جدول، ذوب آهن به رده ششم رسید
هر دو تیم با در دست داشتن توپ برای دقایقی به دنبال رسیدن به دروازه حریف بودند اما این شاگردان منصوریان بودند که موفق شدند از فرصت های گل خود استفاده کنند و 2 گل به ثمر برسانند و با برتری 2 بر صفر به رختکن رفتند. در ابتدای نیمه دوم ارسلان مطهری در غافلگیری تیم فولاد گل سوم ذوب آهن را به ثمر رساند تا خیال منصوریان برای کسب پیروزی در این دیدار راحت شود؛ در ادامه نیمه دوم هم فولاد برای جبران
در تب و تاب بالای جدول، ذوب آهن به رده ششم رسید
هر دو تیم با در دست داشتن توپ برای دقایقی به دنبال رسیدن به دروازه حریف بودند اما این شاگردان منصوریان بودند که موفق شدند از فرصت های گل خود استفاده کنند و 2 گل به ثمر برسانند و با برتری 2 بر صفر به رختکن رفتند. در ابتدای نیمه دوم ارسلان مطهری در غافلگیری تیم فولاد گل سوم ذوب آهن را به ثمر رساند تا خیال منصوریان برای کسب پیروزی در این دیدار راحت شود؛ در ادامه نیمه دوم هم فولاد برای جبران
بازی عجیب و غریبی بود/ دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود
/> وی در پاسخ به این سوال که سرنوشت لیگ برتر چه خواهد شد؟ گفت: یک تیم برای قهرمانی در لیگ باید همه هفته ها خوب باشد؛ دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود اما لیگ قابل پیش بینی نیست همان طور که تاتنهام در ثانیه آخر نتیجه را مقابل منچستر سیتی عوض کرد. پرسپولیس در لیگ ثبات لازم را داشته و شایسته ترین تیم است. سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در رابطه با ادامه همکاریش با این تیم و فعالیت او برای فصل آینده، گفت: باید بازی آخر تمام شود و بعد صحبت کنیم.
قطبی: نتیجه دیدار ذوب آهن و فولاد خوزستان عادلانه نبود
: تیم های اصفهانی همیشه از بازیکنان و مهره هایی خوبی بهرمند هستند و از نظر ساختار مدیریتی قوی هستند، تیم ذوب آهن در نیم فصل اول نتایج خوبی نگرفته بود واین تیم در نیم فصل دوم به لیگ برگشت و نتایج خوبی کسب کرد. سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اضافه کرد : برای قهرمانی در لیگ برتر باید همیشه خوب باشی و دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود با این حال لیگ قابل پیش بینی نیست. با این نتیجه ذوب آهن اصفهان با 39 امتیاز در جایگاه ششم لیگ برتر قرار گرفت و تیم فولاد خوزستان هشتم شد. 8114/6026/ ارتباط با سردبیر newsroom@irna.ir تماس بی واسطه با مسئولین ...
بازی عجیب و غریبی بود/ دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود
/> وی در پاسخ به این سوال که سرنوشت لیگ برتر چه خواهد شد؟ گفت: یک تیم برای قهرمانی در لیگ باید همه هفته ها خوب باشد؛ دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود اما لیگ قابل پیش بینی نیست همان طور که تاتنهام در ثانیه آخر نتیجه را مقابل منچستر سیتی عوض کرد. پرسپولیس در لیگ ثبات لازم را داشته و شایسته ترین تیم است. سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در رابطه با ادامه همکاریش با این تیم و فعالیت او برای فصل آینده، گفت: باید بازی آخر تمام شود و بعد صحبت کنیم.
نتیجه بازی عادلانه نبود/بازیکنانم تسلیم نشدند
به گزارش خبرنگار مهر ، افشین قطبی شامگاه شنبه پس از شکست تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار داشت: باید بگویم که امروز بازی بسیار عجیب و غریبی داشتیم و به نظرم کیفیت زمین اصفهان نسبت به هشت سال پیش که در این شهر بودم، بسیار بهتر شده است. باید به ذوب آهن برای بازی خوب امروز این تیم تبریک بگویم و پیروزی نیز از آن این تیم شد. وی با بیان اینکه در بازی امروز