سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۴۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۲۰:۴۳

عدم درج قیمت داروها بدبینی مردم را افزایش داده است

شیوا اسبقیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: درج نشدن قیمت داروها به شکل واضح و روشن سبب شده تا اغلب داروخانه ها در فروش دارو با مشکلات و برخی گله مندی های مردمی روبه رو شوند به طوریکه بارها فروش دارو با قیمتی متفاوت تر از آنچه که درج نشده بود هم اسباب نارضایتی و بدبینی مردم را به جامعه تلاشگر داروسازها و دارو فروش ها فراهم کرده و هم اسباب مشکلات جدی برای مأموران تعزیرات حکومتی و بازرسان دستگاه های مختلف شده است. ... ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)