چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۳۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۴

کلاس اولی ها با مدد از امام رضا(ع) درس را آغاز کردند

400 کلاس اولی اولین روز بهار علم و تربیت خود را با یاری گرفتن از امام رئوف مان علی ابن موسی الرضا (ع) آغاز کردند و از او خواستند تا همیشه یاری رسانشان باشد؛ این دانش آموزان امروز یک شروع دل انگیز و پرغرور داشتند. شاید آنها 12 سال، یا 16 سال و یا حتی 20 سال مشغول علم آموزی شوند، اما همواره امیدوارند دعا و یاری امام مهربانی ها پشت سرشان همیشه هست ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)