سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۵۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۳

آسیب های اجتماعی شهرستان ملارد را برطرف می کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد، سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد در دیدار و گفت وگو با اعضای شوراهای اسلامی شهرها و بخش های ملارد و صفادشت، ضمن آشنایی با آنها با دیدگاه ها و نقطه نظراتشان پیرامون مسائل و مشکلات موجود در این شهرستان آشنا شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)