چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۴۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۰۹:۵۸

کاهش صادرات هندوانه/ صادرات انار از اواسط مهر آغاز می شود

سید رضا نورانی رئیس اتحادیه صادرکنندگان و واردکنندگان میوه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس ، افزود: صادرات انار از اواسط مهرماه شروع می شود و در آبان و آذر به اوج می رسد. وی در مورد صادرات کیوی هم اظهار داشت: فصل مناسب صادرات کیوی با توجه به رسیدن محصول، مهرماه است، اما با صادرات بیش از اندازه میوه کال کیوی برنامه وزارت جهاد برای صادرات این محصول به هم خورد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط