سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۱:۱۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبر نو ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۰۹:۲۶

تمایل شیلی برای اعزام دیپلمات عالی رتبه و بازگشایی سفارت این کشور در تهران

وزیر خارجه شیلی در دیدار ظریف تمایل دولت متبوعش را برای اعزام دیپلماتی عالیرتبه به تهران به عنوان اولین قدم در راستای ارتقاء روابط سیاسی شیلی با ایران به سطح سفیر و بازگشایی سفارت شیلی در تهران اعلام کرد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)