دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۸:۱۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۱۶:۰۰

بازسازی توربین های مراکزانتقال نفت از افتخارات مهندسان ایرانی است

به گزارش بی باک، محمد مهدی علمایی پیش از ظهر شنبه در حاشیه بهره برداری از دو دستگاه توربین 3.4 مگاواتی بازسازی شده شرکت خطوط لوله و مخابرات لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وجود این دو توربین برای منطقه بسیار مهم بوده و از این توربین ها برای پمپاژ فزآورده های نفتی به سمت کرمانشاه استفاده می شود. وی افزود: از این دو توربین قبل از انقلاب در خطوط لوله نفت اهواز به تهران استفاده می شد و این توربین ها توسط مهندسان آمریکایی مدیریت می شدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)