پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۳۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
فرهیختگان ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۶:۳۷

معاون وزیر ارتباطات: اولین منتقد کیفیت اپراتورها و شرکت های اینترنتی هستم

ایسنا : معاون وزیر ارتباطات تاکید کرد که من اولین فردی بودم که درباره کیفیت خدمات اپراتورها و شرکت های اینترنتی عذرخواهی کردم. علی اصغر عمیدیان ظهر امروز در نمایشگاه تلکام در قالب نشستی خبری به پاسخگویی به سوالات خبرنگاران پرداخت و در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر این که آیا اکنون نسبت به خدماتی که از سوی اپراتورها و شرکت های اینترنتی ارائه می شوند رضایتمندی وجود دارد که خبری مبنی بر تخلف های شرکت ها و یا برخورد با آنها منتشر نمی شود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)