سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۲:۰۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۰۹:۲۹

شمیم مهر در دانشگاه ها

تهران - ایرنا - ستون یادداشت روزنامه فرهیختگان روز سه شنبه به قلم ملیحه سادات حسینی به موضوع آغاز سال تحصیلی دانشگاهها پرداخته می افزاید : فضای بی مهر و بی روح دانشگاه ها جای خود را به روزهای پرامید و نشاط داده اند و دانشجویان و خانواده های آنها به دانشگاه نه به چشم محلی برای تنبیه و کمیته انضباطی در اثر کوچک ترین مطالبه، که به عنوان مامنی برای یادگیری، تمرین دموکراسی، پژوهش و علم آموزی می نگرند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)