سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۵۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۶:۳۵

لزوم راه اندازی منطقه ویژه انرژی های نو در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علی اوسط هاشمی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت توانیر کشور یکی از قابلیت های سیستان و بلوچستان را انرژی های نو و تجدیدپذیر دانست که حتی باعث تعجب بازدیدکنندگان خارجی استان شده است. استاندار سیستان و بلوچستان افزود: این استان با داشتن نیروهای تحصیلکرده و توانمند که می توانند در کارآفرینی برای دیگران نقش ایفا کنند می تواند پایلوت خوبی برای کشور در زمینه احداث نیروگاههای بادی و خورشیدی باشد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)