پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۵:۵۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۴:۰۴

هدف گذاری برای ارتقای رضایت مندی مردم از خدمات بیمه سلامت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، امید قادری در مراسم تجلیل از شهدا و ایثارگران اداره کل بیمه سلامت استان کرمانشاه اظهار کرد: تسهیل در ارائه خدمات اداره کل بیمه سلامت استان نشان از وجود روحیه ایثارگری است. وی رضایت مندی مردم را از بالاترین نعمات خواند و بیان داشت: امسال برای ارتقای رضایت مندی مردم از خدمات این اداره کل برنامه ریزی انجام گرفته و این مهم با تلاش همکاران محقق خواهد شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)