چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۲:۵۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۵:۱۰

حسین عبدی: از درگذشت نوروزی شوکه هستم

به گزارش بی باک به نقل از مهر، حسین عبدی که برای دریافت مطالبات پرسپولیس از AFC ، راهی مالزی شده بود، در واکنش به درگذشت هادی نوروزی، گفت: شوکه ام و نمی دانم که چه بگویم. نوروزی از دوستان و همکاران خوب من است و یکی از بااخلاق ترین ها در فوتبال ایران محسوب می شد. وی تاکید کرد: از درگذشت نوروزی شوکه ام و واقعاً نمی دانم که چه اتفاقی افتاده است. به گزارش مهر، هادی نوروزی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز پنجشنبه بر اثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفت. + 0 ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)