چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۳:۰۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۱:۲۶

تاسیس یک مرکز فرماندهی ناتو در مجارستان

مجارستان در نظر دارد که میزبان یک مرکز فرماندهی ناتو با حضور کشورهای اروپای مرکزی و شرقی در کشورش باشد. این مرکز قرار است با میزبانی تمرین های نظامی و هماهنگ اقدامات لازم برای اعزام نیرو در مواقع اضطراری را انجام دهد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، به نقل از شبکه خبری راشا تودی، دولت مجارستان اعلام کرد که این مرکز فرماندهی پرسنلی با نام "واحد نیروهای یکپارچه ناتو" متشکل از 40 افسر نظامی از مجارستان و دیگر اعضای ناتو بدون اعزام واحدهای جنگی تاسیس می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)