سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۹:۵۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۶:۱۳

رئیس جمهور مازندران را قطب گردشگری اعلام کند/ وعده از دولت، کار از ما

مهدی عبوری امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با اعلام اینکه مازندران باید به عنوان قطب گردشگری کشور مطرح شود، اظهار کرد: لازم است رئیس جمهوری در سفر خود به مازندران این استان شمالی را به عنوان قطب گردشگری ببیند. وی با اشاره به اینکه مرکز مازندران برای قطب گردشگری شدن برنامه دارد، افزود: شهرداری ساری ثابت کرد که برنامه محور بوده و اولویت اصلی فعالیت ها در مرکز مازندران گردشگری است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)