چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۲۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۲:۱۶

رئیس جمهور 19 مهر به مازندران می رود

حسین نیازآذری نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اظهار داشت: با توجه به اعلام معاون پارلمانی رئیس جمهور، قرار است رئیس جمهور و هیأت دولت 19 مهر به مازندران سفر کنند. وی در ادامه ضمن استقبال از سفر هیئت دولت به مازندران، گفت: شرایط و جایگاه مازندران به همه مردم ایران تعلق دارد، لذا ضرورت دارد زیرساخت های لازم برای رفاه حال توریست هایی که هر سال به این استان سفر می کنند، آماده شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)