چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۱۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
تیتر ۱ ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۴:۰۷

بیمه ها با پول مردم کاسبی می کنند!

عضو انجمن جراحان ارتوپدی ایران با انتقاد نسبت به استفاده ابزاری از پوشش بیمه ای در کشور گفت: بیمه ها با پول مردم کاسبی می کنند و این موجب می شوند که پول بیمارستان و پزشکان را دیرتر بدهند و آنها نیز با بیمه ها کار نکنند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)