دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۴۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
فرتاک نیوز ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۵:۴۱

بعد از دربی تنهاترین شدم/متوجه شدم خیلی ها فقط در روز خوب با من هستند!

علی کریمی در دقیقه 25 بازی روز گذشته برابر پرسپولیس یک پنالتی از دست داد تا حالا او سیبل شود و صفحات هواداری استقلال به این بازیکن بابت ناآماده بودن و مسائل این چنینی هجمه وارد کنند. این دقیقا شبیه به اتفاقی است که فصل گذشته برای فرشید اسماعیلی هم رخ داد و باعث شد این بازیکن روزهای بسیار سختی را بابت پنالتی که از دست داد پشت سر بگذارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)