پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۸:۴۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
بسیج ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۰:۲۱

گسترش بی برنامه مناطق آزاد توسط دولت

غلام محمد زارعی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج ، در خصوص نقش مناطق آزاد در اقتصاد ایران اظهار داشت: متأسفانه امروز مناطق آزاد به حاشیه امنی برای دلالان تبدیل شده است و در این مناطق دراوزه های بزرگ واردات، این امر را بسیار آسان ساخته است. عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: مناطق آزاد با هدف گسترش صادرات در کشور ایجاد می شوند اما می بینیم که این مناطق اقتصاد ضعیف ایران را بیش از پیش متزلزل می کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)