چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۱:۲۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۳:۳۱

تشکر دولت از رای اعتماد مجلس به آخوندی

سخنگوی دولت گفت: از سوی دولت از نمایندگان فهیم مردم در مجلس شورای اسلامی که با زمان شناسی و قدر شناسی از انسانی خدوم مجددا به شایستگی به آقای آخوندی وزیر راه شهر و سازی رای دادند، تشکر می کنم. به گزارش پایگاه خبری بی باک، محمد باقر نوبخت، در نشست خبری خود با بیان این مطلب ،اظهار کرد: نمایندگان مجلس با رای مجدد به آقای آخوندی فرصت خدمت را برای ایشان در دولت تدبیر و امید برای خدمت به مردم فراهم کردند که بتوانند همچون گذشته منشاء اثر خیر و خدمت باشند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)