چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۳:۳۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۱:۵۸

احداث 500 خانه بهداشت توسط بانک ها تا 2 سال آینده/ ایجاد صندوق توسعه سلامت ...

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری فارس ، کورش پرویزیان در حاشیه جلسه وزیر بهداشت با شورای عالی کانون بانک های خصوصی و شورای اظهار کرد: صبح امروز جلسه بسیار مهمی با وزیر بهداشت و معاونان و مدیران این وزارتخانه داشتیم و دو موضوع در آن مطرح شد یکی از آنها، مسئولیت اجتماعی بانک ها در حوزه سلامت و کمک به ساخت واحدها و خانه های بهداشت روستایی بود که بانک های کشور متعهد شدند تا سقف 500 خانه بهداشت را ظرف مدت 2 سال احداث کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)