سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۲:۱۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۴:۵۰

مجید کیهانی یک ماه بعد از انتخابات به فدراسیون رفت

مراسم معارفه رییس فدراسیون دوومیدانی برگزار شد. به گزارش ایسنا، بعد از گذشت یک ماه از برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی و انتخاب مجید کیهانی به عنوان رییس این فدراسیون، مراسم معارفه او ظهر امروز شنبه در محل این فدراسیون برگزار شد. احمد گواری به عنوان نماینده وزیر ورزش در این مراسم حضور داشت و حکم ریاست کیهانی را از طرف وزیر رسما به او اعطا کرد. به دلیل معرفی اعضا و کادر فدراسیون صدور ابلاغ حکم ریاست کیهانی بیش از یک ماه به طول انجامید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)