چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۳:۴۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
یافته ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۱:۳۴

با شروع ماه محرم: عزاداری لرهای مقیم تهران برگزار می شود/ کویتی پور در جمع ...

مؤسس" هیأت عشاق العباس (ع) " لرستانی های مقیم تهران اظهار داشت: این هیات از اول محرم به مدت 13 شب میزیان عزاداران حسینی و دوست داران سالار شهیدان اباعبدالله الحسین است. حاج "حسین سلوک " در گفت وگو با خبرنگار یافته در مورد فعالیت های این هیات بیان داشت: سال 1390 هیأت عشاق العباس (ع) لرستانی های مقیم مرکز را با همکاری جمعی از هم استانی های محب اهل بیت مقیم تهران تأسیس کردیم و اگر خدا توفیق دهد امسال برای پنجمین سال متوالی میزبان لرستانی های مقیم مرکز خواهیم بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)