سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۶:۳۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
آی اسپورت ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۰:۳۵

ببخشید؛ هواداران مثل تو خوشتیپ نیستند!

آی اسپورت - علیرضا حقیقی که از زمان بازگشتش به لیگ ایران انواع گل های عجیب و غریب را در نساجی خورده، این بار یک تنوعی به کار داد و گل متفاوتی خورد. او اقدام به دریبل زدن بازیکن ذوب آهن کرد، اما توپش را گرفتند و وارد دروازه کردند. اینطوری شد که نساجی باخت. بعد از این حرکت، مطابق انتظار هواداران نساجی از حقیقی انتقاد کردند، اما جواب علیرضا عالی بود: بعضی ها به استادیوم می آیند که عقده های زندگی شخصی شان را خالی کنند. خب البته حق با آقای حقیقی است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)