پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۸:۳۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۰۹:۳۵

دیدار وزرای خارجه ایران و آلمان

به گزارش خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس ، محمد جواد ظریف و فرانک والتر اشتاین مایر وزرای خارجه ایران و آلمان صبح امروز دیدار و در خصوص مسائل دو جانبه و منطقه ای بحث و تبادل نظر کردند. اشتاین مایر صبح امروز به منظور حضور در اجلاس مقدماتی کنفرانس امنیتی مونیخ وارد تهران شده است. اجلاس مقدماتی (CGM) کنفرانس امنیتی مونیخ با همکاری دفتر مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه شنبه بیست و پنجم مهرماه سالجاری و با هدف بررسی مجموعه مسائل منطقه به مدت یک روز در تهران برگزار می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)