دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۶:۲۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۲:۵۹

احمدزاده: می روم تا به پرسپولیس کمک شده باشد

ورزش سه: در شرایطی که کمتر کسی تصور می کرد فرشاد احمدزاده در لیست مازاد پرسپولیس قرار داشته باشد و قراردادش با این تیم فسخ شود، بامداد امروز به درخواست محمدحسن انصاریفرد به همکاری اش با این تیم پایان داد. احمدزاده در این خصوص به خبرنگار ما گفت: زمانی که آمدم گفتم می خواهم به تیم کمک کنم، الان هم به من گفتند که کمک کن و من هم بدون هیچ شرط و گلایه ای قراردادم را فسخ کردم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)