سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۳:۴۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۰۲ - ۰۴:۳۷

برگزاری یادواره 4 شهید روستای زاخت و ملک آباد عنبرآباد + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، یادواره چهار شهید روستای زاخت و ملک آباد در بخش جبالبارز جنوبی از توابع شهرستان عنبرآباد همزمان با روز تاسوعای حسینی عصر جمعه در گلزار شهدا بخش جبالبارز جنوبی برگزار شد که با حضور با شکوه مردم بخش جبالبارز جنوبی و مسئولان منطقه همراه بود. امام جمعه موقت بخش جبالبارز جنوبی با تسلیت ایام محرم و تقارن برگزاری این یادواره با روز تاسوعا اظهار داشت: خداوند را سپاسگزار هستیم که برگزاری یادواره چهار شهید بخش جبالبارز جنوبی با روز تاسوعا تقارن پیدا کرده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)