چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۳۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
هراز نیوز ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۴:۵۴

آماری تکان دهنده از قربانیان عکس سلفی!

سال 2014 سال سلفی بود و سال 2015 سال گرفتن سلفی های هنری است که اکنون به مرحله خطرناکی رسیده است و مردم برای گرفتن یک عکس تقریباً خودشان را به کشتن می دهند. باشگاه خبرنگاران با این مقدمه، نوشت: افزایش شمار قربانیان عکس سلفی که مردم با وب کم یا گوشی های موبایل از خود می گیرند، منجر به نصب علائم هشدار دهنده در مکان های خطرناک شد. در روسیه در سال جاری چندین نفر بخاطر گرفتن یک سلفی جان خود را از دست داده اند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)