چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۲۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۸:۰۰

گله گل محمدی از مسئولان تراکتورسازی

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن به دلیل در اختیار قرار ندادن زمین تمرین، از باشگاه تراکتورسازی گله کرد. به گزارش ایسنا - منطقه آذربایجان شرقی، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی با گلایه از عدم همکاری باشگاه تراکتورسازی در دادن زمین به تیمش اظهار کرد: هر تیمی که به اصفهان می آید، ما زمین چمن برای تمرین در اختیارشان می گذاریم ولی تراکتور روز گذشته با ما همکاری نکرد و از باشگاه گسترش فولاد که دو روز زمین چمن در اختیار ما گذاشتند تشکر می کنم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)