چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۱۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۲۳ - ۰۹:۴۶

نیروگاه برق پاک ثامن مشهد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید صولت مرتضوی شهردار مشهد صبح امروز نیروگاه برق پاک ثامن مشهد که در مقیاس کوچک با مشارکت شهرداری مشهد و بخش خصوصی احداث شده بود، را افتتاح کرد. این نیروگاه سبب کاهش آلودگی و کاهش هزینه های حامل های انرژی می شود و همچنین این نیروگاه هماهنگ با پدافند غیرعامل نیز بوده و با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی به بهره برداری رسید. با احداث این نیروگاه گازی سی.اچ.پی، سالانه 2 میلیارد تومان در هزینه های شهری و به ویژه حامل های انرژی صرفه جویی می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)