سایر خبرها
استقلال پول قرض گرفته و روزی 50 میلیون ضرر دیرکرد می دهد
به گزارش خبرآنلاین؛ علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق استقلال هم جزو منتقدانی است که می گوید تصمیمات چند سال گذشته مدیریت این باشگاه، اوضاع را بغرنج کرده است. هر روز هم اوضاع بدتر و بدتر می شود. پرونده های خارجی باشگاه هم روی هم انباشته شده و به زودی اتفاقات تلخی برای آبی ها رخ خواهد داد. فتح الله زاده در این باره توضیحاتی می دهد. در گزارش تحقیق و تفحص مجلس ظاهرا روی شما هم زوم کرده اند
پاسخ پرسپولیسی ها به عمران زاده ؛ چرا از کسی که پیشنهاد داده نام نمی آوری؟
در این مورد، اما با چند تن از مدیران گذشته پرسپولیس که هنگام حضور حنیف در استقلال، مدیریت باشگاه سرخپوشان را برعهده داشتند، به گفت وگو نشستیم، اما هیچ یک از آنها، چنین موضوعی را تأیید نکردند و معتقد بودند عمران زاده ، تیری در تاریکی رها کرده تا مقابل هواداران استقلال، خودش را شیرین کند وگرنه چرا باید به این بازیکن که قراردادش با استقلال، بسیار کمتر از 2 میلیارد بوده، چنین پیشنهادی را برای یک بازی
از خدا می خواستیم 6 گل به پرسپولیس بزنیم / به خاطر استقلال قید 35 هزار دلار سال 66 را زدم / معرفت و مرام ...
گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دو تن از پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس ظرف روزهای گذشته با افشاگری درباره دو موضوع مرتبط با تیم استقلال شبهاتی را درباره اتفاقات چند سال پیش در لیگ سیزدهم و سالها قبل در یکی از دربی های دهه 60 ایجاد کردند. شاهرخ بیانی در گفتگو با دانشجو، با رد ادعای مرتضی فنونی زاده، بستن تهمت به علی پروین و پیشکسوتان باشگاه استقلال، این اقدام را زشت و غیر قابل توجیه دانست
منزوی: با 45 سال سابقه استقلالی بودن خراب شدم/از روز اول گفتم عابر بانک نیستم
نمی شود. این گزارش تحقیق و تفحص را نمایندگان بی غرض خارج کرده اند. شما تصور کنید این مشکلات را می توانید در عرض 4 ماه حل کرد؟ یا مثلا هم مشکلات را حل کرد و هم تیم قدرتمند درست کرد؟ اصلا چنین چیزی ممکن نیست. وی در خصوص اینکه گفته می شود اختلافات شخصی به این باشگاه ضربه زده است گفت: کدام اختلاف، چه کسی با چه کسی؟ آقای موسوی در برهه ای به استقلال کمک کرد که کمترین کسی این کار را می کرد. من
منزوی: ما در استقلال آتش نشان هستیم؛ عابربانک نیستیم، عابربانک ها گوشه زندان هستند!
غیر از استقلال از چیست؟ سال 1397 که ما به باشگاه استقلال آمدیم به ما گفتند که 4 میلیارد و هشتصد میلیون تومان به سازمان بدهکاریم. منزوی افزود: در صورت های مالی که با ما دادند وجود دارد. در همین مدتی که آقای فتح الله زاده حضور داشتند و نامه جدیدی که به باشگاه آمد این بدهی 6 میلیارد و دویست میلیون تومان اعلام شد. یعنی یک فصل استقلال فوتبال بازی کرد و برای همه درآمد داشته اما خودش دو میلیارد
منزوی:عابر بانک های فوتبال در زندانند
دارد. اقتصاد نه در استقلال بلکه در فوتبال ما معنایی ندارد. اگر بخواهیم خصوصی سازی شود باید 50 قرارداد توسط ارگان های دیگر ثبت شود تا خصوصی شود. فرض کنید یک نفر الان این باشگاه را خرید. فروش پیراهنش برای خودش است؟ نه. قانون مالکیت معنوی وجود دارد؟ چرا استراماچونی در استقلال نماند؟ در ادامه خبرنگاری گفت "خیلی ها می گویند افرادی در هیات مدیره پول نرساندند." منزوی در جواب گفت: هیات مدیره مگر
اسماعیل خلیل زاده: می توانیم قرارداد کارگزار را فسخ کنیم
. اختلاف سلیقه هست که مختص استقلال نیست و همه جا وجود دارد. ما پایان جلسه به خوبی و خوشی با هم خداحافظی می کنیم. وی در پاسخ به این سوال که که تکلیف استعفای منزوی چه خواهد شد، خاطرنشان کرد: علاقه دارم که منزوی بماند و به خودش نیز گفتم. منزوی نیروی خوب و کاربلد است، اما پیش از اینکه سرپرست باشگاه استقلال شوم استعفا داده بود. او را به نحوی نگه داشتیم و امیدوارم بماند. رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در رابطه با گزارش مجلس شورای اسلامی در خصوص استقلال و پرسپولیس گفت: من این گزارش را می خوانم و سپس به سوالات شما پاسخ می دهم. ...
قربانی: استراماچونی مربی ایرانی نمی خواست
به گزارش فارس، پیروز قربانی بازیکن سابق تیم استقلال تهران درباره شرط بندی در فوتبال ایران گفت: ما باید نسبت به این مسئله واقع بینانه نگاه کنیم و آن را قضاوت کنیم. بالاخره شرط بندی در کشورهای اروپایی هم وجود دارد و اسپانسر برخی از باشگاه ها همین بنگاه های شرط بندی هستند. ما در ایران براساس شرع و عرف خودمان شرط بندی را کار ناپسندی می دانیم. باید ببینیم استفاده ای که خارجی ها از شرط بندی می کنند به
منزوی: مشکل استقلال با "عابر بانک ها" برطرف نمی شود/ اصلا استراماچونی را ندیدیم که بفهمیم مشکلش چیست
فوتبال چیست؟ سال 97 که به این تیم آمدم به من گفتند 4 میلیارد و 700 میلیون تومان به سازمان لیگ بدهکاریم. چند ماه پیش هم که علی فتح الله زاده مدیرعامل شد، نامه ای به ما دادند و مبلغ 6 میلیارد و 200 میلیون تومان اعلام بدهی به سازمان لیگ شد. استقلال برای همه درآمدزایی کرده، اما خودش بدهکارتر شده است منزوی ادامه داد: یعنی استقلال یک فصل بازی کرده و برای همه درآمدزایی کرده، اما خودش
از انتظار پرسپولیس برای محکومیت 9 میلیاردی تا پیشنهاد تبانی در دربی به مدافع استقلال
دربی هر وقت صحبت از فساد در فوتبال می شود ابعاد تازه ای از این ماجرا رو می شود. حالا نوبت حنیف عمران زاده مدافع اسبق استقلال است که در این باره صحبت کند. خاطره او را بخوانید: قبل از یکی از دربی ها بود که یکی از دوستان قدیم ما با من تماس گرفت و گفت می خواهم شما را ببینم. به من گفت قرار است یک مراسم برگزار شود و بهتر است با هم به این مراسم برویم.او مقابل خانه من آمد و دیدم یک
اظهارات جنجالی منزوی پس از استعفا از استقلال
. اقتصاد نه در استقلال بلکه در فوتبال ما معنایی ندارد. اگر بخواهیم خصوصی سازی شود باید 50 قرارداد توسط ارگان های دیگر ثبت شود تا خصوصی شود. فرض کنید یک نفر الان این باشگاه را خرید. فروش پیراهنش برای خودش است؟ نه. قانون مالکیت معنوی وجود دارد؟ چرا استراماچونی در استقلال نماند؟ در ادامه خبرنگاری گفت: "خیلی ها می گویند افرادی در هیات مدیره پول نرساندند. " منزوی در جواب گفت: هیات مدیره مگر عابر
خلیل زاده: امیدوارم منزوی از استقلال نرود/ قرارداد باشگاه با کارگزاری سابق فسخ خواهد شد
دهند و بدون انجام این کار، نمی توان تمرینات را آغاز کرد. در تیم دو دستگی وجود ندارد، بلکه در هیئت مدیره اختلاف نظرهایی وجود دارد که آخرش هم همه چیز با خوبی و خوشی به پایان می رسد. چنین چیزی در تمام هیئت مدیره ها وجود دارد. خلیل زاده افزود: دوست دارم منزوی در هیئت مدیره بماند و این موضوع را به خودش هم گفتم. اعتقاد دارم که منزوی نیرو و آدم خوب و کار بلدی است. پیش از این که من سرپرست باشگاه شوم، او استعفا داده بود و تا امروز هم یک جوری او را نگه داشتیم. امیدوارم او از استقلال نرود. انتهای پیام/ ...
پادوانی: به سفیر گفتم کاش بتوانم یک بازی استقلال را در آزادی ببینم
داشتم من هم به عنوان بازیکن سابق پیامی برایش بفرستم. این شد که موضوع قدیمی طلب را بیان کردم که البته با واکنش مثبت باشگاه استقلال هم مواجه شد. ظاهراً قول های مثبتی دریافت کرده ای؟ بله! قبلاً هم قول داده شده است. باید ببینم این بار چه می شود! (خنده) از حضور در دفتر سفارت بگو؟ لئاندرو پادوانی گفت: خب گفتم که خیلی وقت بود جایی نرفته بودم و این خیلی
با حضور در استقلال خودم را خراب کردم/ عابر بانک ها زندانی هستند!
و دیدیم طلب ها برای سال 89 تا 92 است. حنیف عمران زاده 4 سال است که فوتبال را کنار گذاشته اما هنوز از باشگاه استقلال طلبکار بود. او آبان 1398 طلبش را دریافت کرد. او معرفت به خرج داد و خیلی از مطالباتش را بخشید. به این می گویند ساختار معیوب. این مسئله تمام شدنی نیست. نه من 10 نفر دیگر هم که بیایند همین شرایط وجود دارد. مگر ما فرصت کار داشتیم؟ وی در واکنش به این کنایه که گفته می شود شما
منزوی استعفا داد/ فوتبال برای همه درآمد داشته اما برای استقلال بدهی داشته است
لیگ بدهکار بود. در زمان مدیریت کوتاه فتح الله زاده نامه ای آمد که بدهی 6 میلیارد و 200 میلیون تومان شده است. فوتبال برای همه درآمد داشته اما برای استقلال بدهی داشته است. وی تصریح کرد: آقای خلیل زاده هفته گذشته اعلام کرد که تراز مالی باشگاه را می گیرد و می دهد. من به شما می گویم که الان دو میلیارد دیگر بدهی روی دست سعادتمند مانده و اضافه شده است. شما هم در این شرایط با خبرهای تان آب و تاب
خلیل زاده: دو دستگی در هیئت مدیره استقلال وجود ندارد/ می توانیم قرارداد کارگزار را فسخ کنیم
استقلال به انجام تست کرونا در بیمارستان گفت: بالطبع بازیکنان بابد تست کرونا را چه بیمارستان یا جای دیگر بدهند. نمی شود که بدون تست در تمرینات شرکت کنند. البته این موضوع (اعتراض بازیکنان) را نشنیده ام. وی در پاسخ به این سوال که که تکلیف استعفای منزوی چه خواهد شد، خاطرنشان کرد: علاقه دارم که منزوی بماند و به خودش نیز گفتم. منزوی نیروی خوب و کاربلد است، اما پیش از اینکه سرپرست باشگاه استقلال
اسماعیل خلیل زاده : مگر می شود قرارداد قابلیت فسخ نداشته باشد؟
/> مشکلی نیست. به هر حال که باید تست بدهند؛ با بیمارستان یا جایی دیگر. بحث در تمام هیئت های مدیره هست نه فقط استقلال از اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره استقلال در مورد دو دستگی میان اعضا پرسیده شد که او گفت: دو دستگی در هیئت مدیره وجود ندارد. بحث می شود و صحبت می کنند و به نتیجه می رسند و در همه جا همینطور است. فقط در هیئت مدیره استقلال این مسائل نیست. منزوی
فیلم/ اظهارات تکان دهنده عمران زاده در لایو اینستاگرامی خبرگزاری فارس
به گزارش خبرگزاری فارس، حنیف عمران زاده شب گذشته در یک لایو اینستاگرامی 30 دقیقه ای صحبت های عجیبی را در خصوص فعالیت های پشت پرده در فوتبال ایران، شرط بندی در رده های پایه و درخواست های عجیب و غریب از وی و محمد نوازی در تیم جوانان استقلال انجام داد. فیلم این لایو اینستاگرامی را در زیر ببینید: انتهای پیام/
حنیف عمران زاده: تا قوه قضاییه ورود نکند، فساد فوتبال حل نمی شود
حنیف عمران زاده بازیکن سابق استقلال درگفت و گو با خبرگزاری فارس فساد در فوتبال را تایید کرد.
شجاع خلیل زاده: پرسپولیس بهترین تیم ایران است و این یک حقیقت محض است
است و هر اتفاقی در فوتبال ممکن است. 9 هفته تعداد کمی بازی نیست و شاید حریفان بتوانند به شما برسند. گفتم که نمی خواهم علیه تیم یا شخص خاصی حرف بزنم ولی به نظر من به چنگ آوردن قهرمانی پرسپولیس مثل گرفتن ماه از روی زمین است! عجب جمله ای گفتی! این یک کری فلسفی بود؟ نه، یک واقعیت بود. ما بازیکنان پرسپولیس همان ابتدای فصل یک قول و قراری با هم گذاشتیم و هدف ما قهرمانی در
عمران زاده : معاون بانک تجارت مدرسه فوتبال داشت آنوقت ما بیکار بودیم
دیدم. عزمی برای مبارزه با فساد وجود ندارد . آقای رئیسی باید به فوتبال ورود کند.طرف را محروم می کنند ولی چه فایده که 3 میلیارد به جیب زده است!یک دانگ کمیته انضباطی به من اختصاص داشت. در پایه های استقلال می توانستم مثل یک بازیکن درجه یک پول در بیاورم.پدر یک بچه گفت نفری 400 متر زمین در شمال به شما می دهم.یک ارگان فیفا فقط مربوط به باشگاه های ایران ی است. نسل جدید مربیان به فوتبال ما اضافه شده
حنیف عمران زاده افشا کرد: از پیشنهاد دو میلیاردی تبانی در دربی تا دخالت نماینده مجلس در تست بازیکنان
حنیف عمران زاده بازیکن سابق باشگاه استقلال تهران و مربی کنونی باشگاه نساجی مازندران در مصاحبه با خبرگزاری فارس در مورد فساد در فوتبال ایران صحبت کرد.
پیشنهاد 2 میلیاردی به حنیف عمران زاده برای تبانی در دربی
حنیف عمران زاده بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران در لایو خبرگزاری فارس در مورد فساد در فوتبال صحبت کرد.
بختیاری زاده : نمی شود خود مربی قلیان بکشد و به بازیکن بگوید نکش
مربی سابق تیم ملی و امید اعتقاد دارد می توان لیگ برتر را بدون حضور تماشاگران و با کمترین ریسک به پایان رساند. با سهراب بختیاری زاده مدافع اسبق استقلال و تیم ملی کشورمان گفت وگویی انجام دادیم که می خوانید. می توان لیگ را برگزار کرد نمی توان مسابقات فوتبال را نیمه کاره به حال خود رها کرد یا به صورت سلیقه ای درباره تیم ها تصمیم گیری کرد در حال حاضر پرسپولیس با اختلاف 10 امتیاز
توصیه قلعه نویی به هاشم بیک زاده؛ اصل ماجرا را به همه بگو!
ها را گفتم که بگویم اگر محبی درست به راهش ادامه دهد یکی از ستاره های آینده فوتبال ایران خواهد شد. حدود 5 سال پیش مصاحبه ای با شما انجام دادیم که در آن اشاره کردید امسال به اندازه 10 سال پیر شدید. شما امسال در استقلال حضور داشتید حالا چه سالی را پشت سر گذاشتید؟ فکر می کنم خود شما در جریان خیلی مسائل و پشت پرده های آن سال هستید. من از هاشم بیک زاده خواهش می کنم بقیه آن چیزها که می
ممنوعیت جذب بازیکن خارجی موقتی است
ویلموتس یا هرکس دیگری ورود نکرده است. جزئیات قرارداد هر مربی به فدراسیون مربوطه ارتباط دارد. فدراسیون فوتبال خودش باید پاسخگو باشد. همکاران ما در فدراسیون در حال اتخاذ تصمیمات هستند. تا وقتی ادعای ویلموتس به نتیجه نرسیده که نمی شود گفت کار فدراسیون ایراد دارد. شما چرا اینقدر هول هستید! یکی از خبرنگاران خطاب به علی نژاد گفت 6 میلیون یورو پول کمی نیست که از جیب بیت المال و مردم برود. معاو
امیر قلعه نویی: باشگاه هایی که بیانیه دادند به فکر سلامت مردم بودند نه قهرمانی
بروید سابقه محمود فکری را دربیاورید و ببینید چقدر برای فوتبال ملی این مملکت و باشگاه استقلال زحمت کشیده است. او در بدترین شرایط در استقلال حضور داشت و خدمت کرد. من یادم هست که خیلی از تیم ها دنبال فکری بود ولی او استقلال را انتخاب کرد. اما سؤالم این است مگر می شود کسی نظرش را نگوید؟ در مملکتی حضور داریم که ادعا می کنیم باید در آن دموکراسی وجود داشته باشد اما آیا اگر یک نفر نظرش را گفته باید در
عمران زاده: جام را بدهند تا خیال همه راحت شود
روزنامه گل - حنیف عمران زاده در خصوص اینکه مسعود سلطانی فرد وزیر ورزش و جوانان اعلام کرده بازی ها قرار است هر پنج روز یکبار برگزار شود و احتمالا مسابقات بین تاریخ 20 تا 25 خرداد برگزار می شود، اظهار داشت: من صحبت های وزیر را شنیدم، اما به عنوان یک مربی فوتبال، چند سؤال برایم به وجود آمده است. آیا کسی تضمین می دهد که ما تا 25 خرداد در تمریناتمان کرونا نگیریم؟ تکلیف خانواده های ما چه می
قلعه نویی : آقای بیک زاده حقیقت را به مردم بگو!
. باشگاه هایی که بیانیه دادند به فکر سلامت مردم بودند نه قهرمانی. او ادامه داد : آقای بیک زاده ، حقایق آن سال استقلال را در کتابت ننویس، به مردم بگو. بگو چه کسانی به بعضی از بازیکنان خط می دادند که طوری بازی کنند که فلانی زمین بخورد. در مورد آخر فصل هنوز تصمیمی نگرفته ام. تا زمانی که به سپاهان تعهد دارم به تیم دیگری فکر نمی کنم. ویروس کرونا باعث شد که اخلاق و معرفت را یاد بگیریم، به بزرگترها احترام بگذاریم و برای بزرگ شدن دست به هر کاری نزنیم. انتهای پیام/ بیشتر بخوانید: استقلال – سپاهان در زمین بی طرف برگزار می شود؟ ...