سایر خبرها
بیرانوند: اگر امسال قهرمان نشویم قهرمانی های 3 فصل قبل هم زیر سؤال می رود/ می خواهم فقط 6 ماه در بلژیک ...
شماری می کنم تا تمرین خوبی را داشته باشیم. آقای گل محمدی حرف درستی زده است. او گفت فقط پرسپولیس دوست دارد لیگ شروع شود، چون فقط ما دوست داریم قهرمان شویم. این موضوع کار ما را سخت می کند، چون همه فکر می کنند اگر لیگ شروع شده برای فشار پرسپولیس بوده است. اگر امسال خدای ناکرده نتوانیم قهرمان شویم، قهرمانی های سه فصل قبل هم دیگر دیده نمی شود و زیر سؤال می رویم. بیرانوند درباره اینکه چه زمانی
کاظمی: حجازی می گفت من برای قلعه نویی بهتر بازی می کنم
/> او گفت درباره تو اشتباه کردم. فصل بعد دوباره به استقلال برگشتی؟ من با سپاهان تا فینال لیگ قهرمانان آسیا و جام باشگاه های جهان پیش رفتم و حتی در یک قدمی قهرمانی در لیگ برتر قرار داشتیم، اگر در ثانیه های پایانی آن گل را از پرسپولیس دریافت نمی کردیم، جام را بالای سر می بردیم. من با سپاهان روزهای خوبی داشتم و پس از اینکه امیر قلعه نویی دوباره هدایت استقلال را بر عهده گرفت
اوج فساد در لیگ یک است/ دلال ها، مربیان و مدیران را هم آلوده کردند/ از قرارداد 600 میلیونی خودم گذشتم/ ...
نمی تواند با آلوده شدن یک فوتبالیست برابری کند. باور من این است که راحت ترین کار برای سازمان لیگ و فدراسیون این بود که بازی ها را تعطیل کنند و چهار تیم اول را به فدراسیون آسیا به عنوان نماینده ایران اعلام کنند. *صحبت های محمود فکری بازتاب منفی در فضای مجازی از سوی هوادارن استقلال داشت، در این باره نظرتان چیست؟ این برمی گردد، به بحث فرهنگی در فضای مجازی که اقشار مختلف با آن
مریم حیدرزاده: هرکس علیه پرسپولیس حرف بزند بلاکش می کنم/کمکی که وزیر به استقلال می کند بیشتر از پرسپولیس ...
نکنید قهرمان می شویم. پرسپولیس بهترین و شایسته ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی است و ان شاالله در آخر فصل جام قهرمانی را برای چهارمین سال پیاپی بالای سر می بریم. با اینکه لیگ در شرف آغاز است و از چند روز دیگر تمرینات آغاز می شود ولی هنوز بعضی از تیم ها مخالف برگزاری لیگ هستند. فوتبال به حرف نیست و باید در زمین ثابت کنید که بهترینید. دقیقاً مثل پرسپولیس که در این سال ها به همه نشان داد بهترین تیم
نعمتی: اگر شانس قهرمانی داشتند باز هم می گفتند لیگ تعطیل شود؟
از تعطیلی لیگ می زدند؟ قطعاً نه. ما دوست داریم بازی ها انجام شود و قهرمان شویم ولی اگر یک درصد امکان ادامه لیگ وجود نداشته باشد خب باید مثل لیگ فرانسه یا بلژیک پرسپولیس را به عنوان قهرمان لیگ برتر معرفی کنند. اینکه پرسپولیسی ها خودشان را قهرمان می دانند، نشان دهنده غرور زیاد نیست؟ نه اصلاً ربطی به غرور ندارد. ما یک تیم با کیفیت داریم که همه بازیکنان و کادر فنی حرفه ای کار می
مورینیو در گوش گواردیولا چه گفت؟
خانواده بود. وقتی پدر می شوید، به این درک می رسید که در دنیا چیزی مهمتر از خود شما وجود دارد و یک پله خودتان را پایین تر قرار می دهید. در اینتر من چنین حسی را داشتم. مورینیو ادامه داد: ده سال بعد هنوز با بازیکنانم در آن مقطع از طریق واتس آپ ارتباط دارم. اخیرا حتی با السیو راننده اتوبوس تیم در آن سال ها صحبت می کردم. همین رفاقت و صمیمیت ها باعث شده بود تا اینتر برایم مثل یک خانواده باشد
ابهام در خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس
. من یک استقلالی واقعی هستم و دوست ندارم ببینم استقلال دچار مشکلات مدیریتی شده باشد. در دورانی که در هیات مدیره استقلال بودم استقلال از نظر تامین منابع مالی و نبود تنش ها زبان زد بود. او در رابطه با خصوصی سازی باشگاه های استقلال و پرسپولیس گفت: من در یک برهه مسوولیت مستقیم در واگذاری ها را به عهده داشتم و مطمئن هستم این اتفاق به هیچ عنوان نخواهد افتاد. هر وقت دولت از این دو باشگاه دل
می خواستند سرمربی استقلال را در العین کله پا کنند
/> اختلاف در تهران، اقدام در امارات اگر چه استقلال در آن فصل نایب قهرمان لیگ برتر شده و توانسته بود پرسپولیس را هم شکست دهد ولی علیرضا منصوریان در میان اعضای وقت مدیریت باشگاه مخالفانی داشت که اختلافشان با سرمربی تیم بسیار جدی شده بود. از طرف دیگر، ناکامی استقلال در جام حذفی و قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فشار مضاعفی روی کادر مدیریت باشگاه گذاشته بود، چون از حریف سنتی خودشان عقب افتاده
با لژیونرها تلفنی ارتباط داشتم با دستیاران ایرانی ام نه
دراگان اسکوچیچ درباره زمان حضورش در ایران با توجه به شروع رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: باید ببینم شرایط چگونه است ولی امیدوارم بتوانم قبل از شروع لیگ برگردم. سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره احتمال افزایش تعداد مصدومان تیم های باشگاهی در ادامه رقابت های فصل جاری تصریح کرد: بعید می دانم مشکلی بابت این موضوع وجود داشته باشد چون بازیکنان در قرنطینه بودند. نمی توانم جواب این سوال را من
سلطان بدهی های پرسپولیس را دادگاهی کنید!
از صحبت در مورد مدیریت ناامید شدم و به هواداران می گویم فکر نکنند تیم مان برای سال های بعد هم از حالا قهرمان است. پس چرا هرگز قهرمان آسیا نشدیم؟ عابدزاده، دایی، باقری، مهدوی کیا، پیروانی و... این همه ستاره که اسکلت تیم ملی را می ساختند، به صورت همزمان کنار من در پرسپولیس بازی می کردند، اما چرا با این تیم قهرمان نشدیم؟ چون مسائل مدیریتی و فنی وجود داشت. اگر مدیرانی بودند که کادر فنی
بیرانوند: همه باید تست کرونا بدهند
: همه فکر می کنند که فقط پرسپولیس دوست دارد لیگ شروع شود، چون می خواهد قهرمان شود، اما این موضوع کار ما را سخت می کند. همه تصور می کنند شروع لیگ به خاطر فشار ما بوده و همین موضوع شرایط ما را سخت کرده است. اگر امسال قهرمان نشویم، قهرمانی های سه سال قبل ما اصلاً دیده نمی شود و زیر سؤال می رویم، چون تنها تیمی بودیم که دوست داشتیم بازی ها ادامه پیدا کند. امیدوارم که بازی ها شروع شود تا بتوانیم به عنوان
برانکو: پیشنهاد استقلال؟ نه! به دو دلیل قبول نمی کنم
هم از شما حمایت کرده اند. محمود خوردبین از شما به عنوان یک جنتلمن یاد کرده است. یا اینکه احمد نوراللهی به ما گفت که اگر دست من بود 10 برابر دستمزد برانکو را به او می دادم. همین طور سیدجلال حسینی هم مصاحبه کرد و اعلام کرد کسی حق ندارد علیه برانکو مصاحبه کند. نظری درباره این اظهارات ندارید؟ خوشحالم کار های من در پرسپولیس دیده شده است. خوردبین یک پرسپولیسی قدیمی است که عمرش را در این تیم گذاشته
اصغر باتعصب و حجازی کاپلو؟ 2 تومن کف حساب مان پول نداشتیم!
اصغر حاجیلو از پیشکسوتان خوشنام باشگاه استقلال محسوب می شود که سالیان زیادی را به عنوان بازیکن، مربی و سرپرست در این تیم فعالیت کرده و سال هاست به عنوان رئیس آکادمی استقلال بر عملکرد تیم های پایه این باشگاه نظارت دارد. با حاجیلو گفت وگویی انجام دادیم که می خوانید. خون ما فوتبالی ها پررنگ تر از مردم نیست به نظر من خوب است که فوتبال از سر گرفته شود، چون برگزاری مسابقات روحیه خوبی
خوشه طلایی ساوه مدعی اصلی صعود به لیگ برتر است
اظهار نظر در خصوص وضعیت قهرمان لیگ برتر در صورت تعطیلی لیگ گفت: اظهار نظر فکری در مورد اینکه اگر قرار است لیگ ادامه پیدا نکند پرسپولیس باید به عنوان قهرمان معرفی شود، کاملا منطقی بوده و با او هم عقیده هستم. هر فردی که فوتبال را بدون تعصب و بدون نگاه رنگی و بر اساس منطق نگاه کند، کاملا نظر و ایده او را تایید می کند. پرسپولیس بعد از بیست و یک هفته با اقتدار و با 10 امتیاز فاصله صدرنشین است و اگر قرار
حاج رضایی: همیشه دوست داشتم از فوتبال انگلیس الگوبرداری کنم
فوتبال در این خصوص به شهروند گفت: من به وضوح نمی توانم اظهارنظر کنم چون فوتبال محصول حوادث است. تنها چیزی که با اعتقاد کامل می گویم تأثیرات این تعطیلات طولانی مدت روی کیفیت بازی هاست، چون قطعا آمادگی بدنی بازیکنان پایین خواهد آمد. وی ادامه داد: باید چند مسابقه از لیگ بگذرد تا بتوانیم دوباره تیم ها را ارزیابی کنیم و درباره شانس تیم های مدعی اظهارنظر داشته باشیم. 9 بازی برای هر تیم
محمود خوردبین : من هم از پرسپولیس طلبکارم، اما شکایت نمی کنم
بینیم که برنامه بازی ها هم اعلام شده است. *با این حال فکر می کنید پرسپولیس بتواند به قهرمانی برسد؟ محمود خوردبین: اصلا شما شک نکنید که پرسپولیس قهرمان لیگ می شود. 10 امتیاز با سایر تیم ها فاصله دارد و بازی های پرسپولیس نسبت به باقی رقبایش سبک تر است. من معتقدم اگر فقط سه یا چهار هفته لیگ را برگزار کنند پرسپولیس قطعاً قهرمان خواهد شد. *برخی نگران وضعیت
قلعه نویی: در حق سپاهان اجحاف نشد، ظلم شد
به گزارش مدال و به نقل از ورزش سه، با اعلام برنامه شروع مجدد تمرینات و رقابت های لیگ برتر، تیم های حاضر در این مسابقات هم باید برای ادامه فعالیت های خود برنامه ریزی کنند و آماده برگزاری هفته های باقی مانده تا پایان فصل باشند. امیر قلعه نویی، سرمربی سپاهان عقیده دارد تیمش با وجود ظلم هایی که در حقش شده همچنان به آینده امیدوار است و آماده حضور پر قدرت در لیگ برتر هستند. گفتگوی امیر قلعه نویی با
بیرانوند: می خواهم بعد از 6 ماه از آنتورپ بروم
. وی در رابطه با سفرش به بلژیک اضافه کرد: من تمام تمرکزم را برای پرسپولیس گذاشتم و در حال حاضر با تیم بلژیکی هیچ ارتباطی ندارم. ابتدا دوست دارم با پرسپولیس قهرمان شوم و بعد به رفتن فکر کنم. آنتورپ هم با پرسپولیس در ارتباط است نه من. بیرانوند در مورد کوهنوردی با وریا غفوری کاپیتان استقلال هم گفت: ما به کوه رفتیم اما هنگامی که من عکسی را گذاشتم وریا جواب نداد. من هم گفتم شاید او
طعنه سنگین یحیی گل محمدی به حواشی و رقبای پرسپولیس
ها برای قهرمانی، باید پرسپولیس به عنوان قهرمان معرفی شود؛ اظهارنظر هایی که البته با واکنش تند هواداران استقلال مواجه شده بود. چند تیم و مربی خواهان برگزاری لیگ هستند جدا از تیم صدرنشین، چند تیم و مربی دیگر هم به دنبال ادامه لیگ هستند، مثلاً مهدی تارتار صراحتاً اعلام کرد که موافق ادامه لیگ است و یا صحبت های بازیکن ماشین سازی که چندی قبل گفته بود لیگ باید ادامه پیدا کرده و
رضایت ریچارلیسون از حضورش در تیم اورتون
جایگاه مناسبی برگردد و همراه اورتون قهرمان شوم. دوست دارم به این هدف برسم و در تاریخ باشگاه از من به عنوان بازیکن بزرگی یاد شود. در مورد اهداف فردی و بلند مدت، می خواهم باز هم به تیم ملی برزیل دعوت شوم و عنصر مهم تری در ترکیب تیم باشم، سپس فرصت بازی کردن در جام جهانی را به دست بیاورم. برای رسیدن به این هدف باید به ارائه عملکرد خوب و گلزنی برای اورتون ادامه بدهم.
خلیل زاده: منزوی را در استقلال حفظ می کنیم
اسماعیل خلیل زاده در خصوص برگزاری نشست امروز هیات مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: با توجه به اینکه اعلام کردند بازی ها در حال برگزاری است نیاز داشتیم در این زمینه دور هم بنشینیم. وی در خصوص اظهارات منزوی و بدهی های باشگاه استقلال عنوان کرد: درباره صحبت های منزوی من اطلاعاتی نداشتم، چون تراز مالی سال های گذشته را اصلا ندیدم. این موضوع اصلا در پرونده ها قید نشده بود، ولی امروز در جلسه
وحید امیری: برخی صحبت ها در مورد پرسپولیس بی انصافی است
ها مطرح می شود عنوان کرد: این حرف هایی که زده می شود بی انصافی است.وقتی همه در بلاتکلیفی بودیم اما یک عده می گفتند لیگ را تعطیل کنید ولی قهرمان هم مشخص نشود. ما خودمان هم مانده بودیم که چه اتفاقی باید بیفتد که به فوتبالمان لطمه ای وارد نشود. وی درباره انتخابش به عنوان سفیر میراث فرهنگی لرستان گفت: در سفری که چند روز پیش به لرستان داشتم مسئولان میراث فرهنگی لطف
موافقان و مخالفان ادامه لیگ با سند و دلیل صحبت کنند
به گزارش ''ورزش سه'' و به نقل از میزان، نیما نکیسا در ارتباط با وضعیت لیگ نوزدهم، اظهار داشت: کسانی که می گویند لیگ تعطیل شود و فصل بعد با 18 تیم برگزار شود، با چه مطالعه ای چنین طرحی می دهند؟ حرف من این است که چه موافقان ادامه لیگ و چه مخالفان آن، مستند حرف بزنند. من موافق ادامه لیگ هستم، چون در صورت تعطیلی لیگ، بی نظمی به وجود می آید و دلیل این امر هم آن است که قهرمان مشخص نیست، معلوم نیست چه
خلیل زاده: مسابقات در پلی استیشن هم برگزار شود قهرمان می شویم/ حق بازیکنان داخلی هم پرداخت شود
هم مردم خوب ما بتوانند از مسابقات لذت ببرند. وی در خصوص اینکه یکی از مدیران فوتبال ایران اعلام کرده بود بهتر است بازی های در قالب پلی استیشن ادامه پیدا کند، گفت: من که می گویم مسابقات را در پلی استیشن بگذارند ما در این مسابقات هم قهرمان می شویم! در پلی استیشن هم جام می دهند من امیدوارم مسؤولان حتما این جام را هم برگزار کنند. مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تعطیلی تمرینات در
حرف مشترک مربیان استقلال؛ قهرمان نشدیم، چون بازیکنان کم کاری کردند!
خبرگزاری میزان- امیر قلعه نویی در تازه ترین مصاحبه خود از کم کاری برخی شاگردانش در استقلال پرده برداشت و این طور عنوان کرد که اگر این مسائل در میان نبود، تیمش در فصل چهاردهم به قهرمانی می رسید. او حتی هاشم بیک زاده یکی از بازیکنان آن فصل استقلال را شاهد ادعای خود قرار داد. با این حال، قلعه نویی اولین مربی نیست که می گوید در استقلال زمان من، عده ای کم کاری کردند و آخرین نفر هم نخواهد بود.
نیمکت استقلال فصل آینده به فرهاد می رسد یا امیر؟!
، اما این مسئله به خیلی چیز ها بستگی دارد؛ مثلاً اینکه استقلال و سپاهان در ادامه فصل فوتبالی 2 بار باید با هم بازی کنند، یک بار در دور برگشت لیگ برتر (بازی رفت در اصفهان 2-2 شد، اما استقلال بهتر بازی کرد) و یک بار هم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی که بازی به مراتب حساس تری است و خیلی ها برنده آن بازی را قهرمان جام حذفی می دانند (هر چند که پرسپولیس هم در جام حذفی هست). در شرایط فعلی
ترکاشوند: برخی قصد دارند با لابی در والیبال باشند
به گزارش "ورزش سه"و به نقل از مهر، با شروع فصل نقل و انتقالات لیگ برتر والیبال، تیم ها به دنبال جذب بازیکنان مطرح خود هستند. تیم والیبال پیکان تهران از تیم های باسابقه حاضر در مسابقات است که در حال حاضر چند بازیکن خود را از دست داده و در مقایسه با رقبای خود در جذب بازیکنان تا به امروز اقدامی انجام نداده است. محمد ترکاشوند درباره وضعیت تیم والیبال پیکان تهران گفت: پیکان دو سال است که از
مدیرعامل مس سونگون: تیم دوم لیگ برتر فوتسال به جام باشگاه های جهان اعزام می شود
تیم دوازدهم وجود نداشت و امتیازی به تیم دوم داده نمی شد. نجفی درباره ادامه همکاری مس سونگون با افضل سرمربی این تیم اظهار داشت: به شخصه اعتقاد دارم که فوتبال و فوتسال مانند مدرسه است، شما ابتدا باید اول و دوم را تمام کنید و قبول شوید تا سپس به پایه های بالاتر بروید. از حالا نمی توانیم درباره فصل آینده صحبت کنیم، اما قطعا یکی از گزینه های اصلی ما افضل است، زیرا او پس از بازگشت تیم از لیگ