چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۸:۰۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
همشهری ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۲:۳۳

دیابته، استقلال و کابوس فسخ یکطرفه

شیخ دیاباته، مهاجم مالیایی استقلال هنوز به ایران برنگشته و نگرانی هواداران این تیم بابت از دست دادن این بازیکن باکیفیت بیشتر شده است. او همچنان در انتظار است تا باشگاه استقلال طلبش را پرداخت کند، ولی هنوز اتفاق جدیدی در این زمینه رخ نداده است. روز گذشته هم خبرگزاری تسنیم با انتشار گزارشی به این موضوع اشاره کرد که دیاباته از طریق وکیلش به باشگاه استقلال پیغام داده که درصورت پرداخت نشدن حقوق چند ماه عقب افتاده خود، قراردادش را یکطرفه فسخ خواهد کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)