چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۵۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۸/۰۹ - ۱۱:۰۷

توافق جدید تعاون و بورس - تعاونی ها به بازار سرمایه می روند

بهمن عبدالهی در گفتگو با مهر از آخرین اقدامات صورت گرفته به منظور هماهنگی برای ورود تعاونی ها به بازار سرمایه گشور خبر داد و گفت: کارگروه مشترکی از سازمان بورس و بخش تعاون مشغول بررسی و کار در این خصوص است. رئیس اتاق تعاون ایران اظهارداشت: پیرو هماهنگی ها و مذاکراتی که پیش از این با رئیس سازمان بورس انجام شده، تعاونی ها برای ورود به تابلوهای بورس و یا فرابورس آماده می شوند. انتظار می رود بزودی بتوانیم در این زمینه اطلاع رسانی های خوبی داشته باشیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط