سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۱:۲۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۸/۰۹ - ۱۴:۱۰

ارائه تسهیلات جدید دانشگاه علوم پزشکی تهران به فناوران

به گزارش بی باک، دکتر مسعود یونسیان با بیان این خبر گفت: نخستین همایش و نمایشگاه فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران 18 و 19 آبان ماه، در دانشگاه برگزار می شود. معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به نحوه حمایت از فناوران گفت: امکان تأسیس شرکت دانش بنیان یکی از تسهیلات بزرگی است که در اختیار فناوران قرار می گیرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)