دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۴:۵۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
روزنامه نصف جهان ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۰:۰۰

روایت های تکان دهنده از آزار جنسی دوچرخه سواران در جاده ها!

از لاهیجان برمی گشتم رشت. بعد از پل جانبازان دوتا آقا که ترک موتور نشسته بودند اومدن فیزیکی اذیتم کردند. واقعا تا مدت ها حالم بد بود و همش می گفتم یه سیم خاردار باید به خودم نصب کنم! تا کسی اذیتم نکند و یا هزارتا فکر دیگر. با وجود اینکه حرفه ای دوچرخه سواری می کنم، اما این رفتار انقدر تأثیر بدی روی ذهنیت من داشت که هم اکنون هم که با دوچرخه می رم تو خیابون یا جاده استرس دارم مبادا این رفتار تکرار بشه و ناخواسته می ترسم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)