پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۳۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۴:۰۹

استاندار: کرمان آینده درخشانی خواهد داشت

استاندار کرمان با بیان اینکه کرمان آینده درخشانی خواهد داشت، اظهار کرد: شب گذشته موافقتنامه متروی کرمان با قرارگاه سازندگی قائم (عج) وابسته به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به امضا رسید. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه کویر، "علیرضا رزم حسینی" صبح امروز 10 آبانماه در مراسم کلنگ زنی پروژه بهسازی و احداث باند دوم محور شرف آباد - زنگی آباد با اعلام این خبر گفت: از چند ماه پیش بحث تکمیل این مسیر مطرح شده بود که خواستار تسریع در روند احداث این مسیر شده ایم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)