چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۳:۱۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایستنا ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۵:۴۳

آماده شدن دستورالعمل استفاده از گوشی های هوشمند برای مدیران دولتی

رییس سازمان پدافند غیرعامل با تاکید بر اینکه استفاده از گوشی های هوشمند برای مراکز حکومتی و اشخاص مسوول منطقی به شمار نمی رود، گفت: دستورالعملی در حوزه استفاده از گوشی های هوشمند آماده شده که در قالب آن این موضوعات توضیح داده می شود. غلامرضا جلالی صبح امروز در آستانه دوازدهمین سالگرد راه اندازی سازمان پدافند غیرعامل در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور یافته و به ارائه توضیحاتی درباره سازمان متبوع خود پرداخت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)