دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۳:۴۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۵:۲۷

سوءاستفاده یک میلیارد تومانی از جنگل های میان دورود

حجت الاسلام اسماعیل ملاکریمی ظهر امروز در این باره در گفت وگو با خبرنگار فارس در میان دورود اظهار کرد: براساس شواهد و مستندات موجود یکی از مجموعه های شرکتی مستقر در جنگل های بکر منطقه داراب کلا در جنوب شهرستان میان دورود که مطابق قانون وظیفه محافظت از درختان و عرصه های منابع طبیعی را برعهده دارد تعداد زیادی از درختان تنومند و سالم این منطقه را به صورت ماهرانه قطع و به طور قاچاق از جنگل خارج کرده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)