چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۳:۰۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۵:۴۵

افتتاح طرح "انتقال آب با لوله به مزارع سیستان" در سال 96

رئیس جهادکشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: طرح "انتقال آب با لوله به مزارع سیستان" سال 96 افتتاح می شود. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سیستان وبلوچستان، نجفی در نشست خبری افزود: این طرح برای نخستین بار در خاورمیانه اجرا می شود. رئیس جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان در ادامه گفت: تمام اعتبار 500 میلیون دلاری این طرح پیش از شروع پرداخت شده است. نجفی افزود: با اجرای این طرح در بدترین شرایط آبی، تأمین آب کشاورزی 50 هزار کشاورز منطقه سیستان تضمین می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)