پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۸:۲۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
بانک ورزش ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۰۰:۲۷

سهمیه آسیایی فولاد به اندازه قهرمانی ارزش داشت

بانک ورزش - مدیرعامل باشگاه فولاد اعتقاد دارد که کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا برای این تیم به اندازه قهرمانی در لیگ برتر ارزشمند بوده است. به گزارش بانک ورزش، سعید آذری پس از کسب رتبه سوم لیگ برتر توسط فولاد و صعود به لیگ قهرمانان آسیا، درباره فریادهایش در پایان دیدار با تراکتور گفت: این فریادهایی بود که در یک سال در سینه ام مانده بود. در واقع سر هیچ کسی فریاد نکشیدم و فقط انرژی ام را تخلیه کردم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)