آذری: کسب سهمیه آسیا برای فولاد به اندازه قهرمانی ارزش داشت
سایر منابع:
سایر خبرها
ترین های هفته پایانی لیگ/ فولاد، نکونام و قایدی در جمع برترین ها
با قرار گرفتن در جایگاه سوم، مجوز حضور در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان را به دست آوردند. آخرین حضور تیم های خوزستانی در لیگ قهرمانان مربوط به استقلال خوزستان بود و حالا فولاد با کسب 3 امتیاز ارزشمند مقابل تراکتور در آخرین هفته از لیگ نوزدهم، دوباره این استان را به سطح اول رقابت های باشگاهی در آسیا رساند. مربی هفته: نکونام تنها 3 تیم در پایان لیگ نوزدهم، با همان سرمربی که مسابقات
پیام تبریک رئیس هیئت فوتبال به تیم فولاد خوزستان
متن پیام عبدالکاظم طالقانی رئیس هیئت فوتبال خوزستان آمده است: "خبر پیروزی ارزشمند فولاد خوزستان برابر تراکتورسازی تبریز در هفته پایانی لیگ برتر که با کسب سهمیه آسیایی برای این باشگاه پرهوادار همراه بود، خبری خوش بود که مردم و دوستداران این تیم را خوشحال و مسئولان شهر را به داشتن چنین سرمایه ای، مفتخر کرد. کسب عنوان سومی این تیم خوزستانی و کسب جواز حضور در رقابت های فصل آتی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا را به مسئولان این تیم، بازیکنان و مردم فوتبالدوست استان خوزستان تبریک می گویم و موفقیت های روزافزون آنان را آرزومندم. ...
فوتبال ایران| از قهرمانی و نائب قهرمانی برای سرخابی ها تا تراکتور در انتظار اما و اگرها!
در نیمه دوم برسد و یک برد ارزشمند را به دست آورد. نتیجه ای که استقلال را نایب قهرمان لیگ برتر کرد و شاهین را به دسته اول فرستاد. در پایان هفته سی ام لیگ برتر تیم پرسپولیس به عنوان قهرمان مستقیما به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد، آبی پوشان هم با کسب عنوان نایب قهرمانی سهمیه آسیایی گرفتند و فولاد خوزستان هم با ایستادن روی پله سوم جدول لیگ چهارمین سهمیه آسیایی فوتبال ایران در فصل
آبشک:فوتبال جای قشنگی بود اگر همه نکونام و آذری بودند!
به گزارش "ورزش سه"، محمد آبشک با فولاد خوزستان توانست به سهمیه لیگ قهرمانان دست یابد و این در حالیست که آنها در دیدار پایانی تیم مدعی تراکتور را پیش روی خود داشتند. هافبک دفاعی فولاد درباره این بازی و پیروزی ارزشمند تیمش گفت: بعد از بدشانسی های بازی های قبلی خوشبختانه به یک نتیجه ایده آل رسیدیم. در این بازی حتی مساوی هم به کارمان نمی آمد. بازی حساسی مقابل تیم پرمهره تراکتور داشتیم و تمام توان و
استقلال و فولاد به پلی آف لیگ قهرمان آسیا راه پیدا کردند/ سپاهان، بازنده بزرگ
آفتاب نیوز : هفته آخر لیگ برتر فوتبال ایران با انجام هشت بازی همزمان امشب (پنجشنبه) به پایان رسید و به جز پرسپولیس دو نماینده دیگر ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شدند. پرسپولیس با قهرمانی زودهنگامش موفق شده بود به صورت مستقیم به این بازی ها راه پیدا کند. امشب هم دو تیم استقلال و فولاد موفق شدند با قرار گرفتن در رتبه دوم و سوم جدول جواز حضور در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان را کسب کنند
پیام تبریک سیدکریم حسینی به تیم فولاد خوزستان
نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در پیامی راه یابی تیم فولاد خوزستان به مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را تبریک گفت.
مربی فولاد: خوزستان پس از چند سال به حق خود رسید
مهدی هاشمی نسب پس از برد فولاد مقابل تراکتور و راه یابی این تیم به پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: یک جدال نابرابر داشتیم و خوشبختانه خوزستان پس از چند سال به حق خود رسید. وی گفت: خوشحالم که در این فصل با حضور در کادرفنی فولاد توانستم به مردم استانم کمک کنم. همین که الان مردم محروم خوزستان خوشحال هستند، برای من کفایت می کند. مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پایان، بیان کرد: امیدوارم بتوانیم در آسیا نیز دوباره دل مردم خوزستان را شاد کنیم.
ترین های لیگ نوزدهم/ پرسپولیس بهترین تیم، گل محمدی بهترین سرمربی
به گزارش پیام خبر ، رقابت های لیگ نوزدهم پس از 364 روز بالاخره به پایان رسید و پرسپولیس برای چهارمین بار پیاپی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. تیم های استقلال و فولاد خوزستان با قرار گرفتن در جایگاه دوم و سوم جدول، جواز حضور در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را به دست آوردند و تیم های بوشهری شاهین شهرداری و پارس جنوبی نیز به یک دسته پایین تر سقوط کردند. اما در این گزارش نگاهی به آمار، ارقام و
احمدزاده راه لیگ قهرمانان را پیدا کرد!
که هوادارانش نسبت به او زاویه داشتند و اجازه ندادند در زمستان پیراهن این تیم را برتن کند. بنابراین او با انگیزه زیاد وارد زمین شد و در طول بازی با دوندگی و جنگندگی هرچه بیشتر، برای تیمش درخشید و به یکی از عوامل پیروزی در آخرین بازی لیگ تبدیل شد. فولاد تنها با پیروزی می توانست سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند و این مهم با درخشش ستارگانی چون شیمبا، حیدریه، احمدزاده، آغاسی و... به ثبت رسید. حالا فرشاد راه آسیا را با فولاد پیدا کرده و امیدوار است که زیر نظر جواد نکونام با ادامه روند فعلی، ستاره درخشان این تیم برای ACL 2021 باشد. عکس از مسعود اکبری ...
پاتوسی؛کسی غیبتت را احساس نکرد
به گزارش ورزش سه، فولاد شب گذشته موفق شد تا برابر تراکتور پیروز شود و پس از شش سال دوباره رنگ لیگ قهرمانان را ببیند و به نوعی پاگشای فولاد آره نا به این مسابقات مهم باشد. محمد قاسمی نژاد که فصل پیش در شهر خودرو مشهد درخشان حاضر شده بود و سهمیه گرفت، در این فصل به فولاد پیوست و این بار در اهواز این موفقیت را جشن گرفت. این هافبک نفوذی که گاها به عنوان وینگر نیز در بازی ها به میدان رفت
سهمیه آسیایی در هفته آخر به فولاد رسید/تراکتور در انتظار جام حذفی
دیدار تیم های فوتبال فولاد و تراکتور در چارچوب هفته پایانی نوزدهمین فصل رقابت های لیگ برتر ایران در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان به قضات محمدحسین زاهدی فر برگزار شد. دو تیم در هفته پایانی لیگ برتر در حالی به مصاف هم رفتند که تراکتور در کورس رقابت با استقلال تهران برای کسب نایب قهرمانی لیگ و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا قرار داشته و به شدت به 3 امتیاز این مسابقه نیاز دارند. در سوی
این مرد فولاد خوزستان را قهرمان آسیا می کند؟
سوپرجام و سه نایب قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورده است. آذری با گل محمدی فاتح جام حذفی شد، با قلعه نویی به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر رسید و با علیرضا منصوریان به عنوان تنها نماینده ایرانی به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا راه یافت. او بعد از پیوستن به فولاد و در نخستین تمرین این تیم از رویایش که قهرمانی در آسیا بود صحبت کرد و آن را به عنوان اصلی ترین هدف این باشگاه مشخص کرد. هدفی
عدم کسب سهمیه آسیایی توسط فولاد مبارکه سپاهان
...، سروش رفیعی، امید نورافکن (65- رضا میرزایی)، محمدرضا حسینی (65- رسول نویدکیا)، محمد محبی و کی روش استنلی سرمربی: میگوئل تکسیرا شرح گل ها: 1-0 (دقیقه 45- سپاهان) - پاس کی روش درون محوطه جریمه به محبی رسید تا او با یک ضربه مطمئن دروازه پیکان را باز کند. 1-1 (دقیقه 51- پیکان) - ضربه پنالتی پیکان توسط مغانلو تبدیل به گل شد. تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با این تساوی مقابل پیکان نتوانست ورودی لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند و فصل کابوس واری را به پایان رساند، متاسفانه قلعه نویی سرمربی سابق این تیم پاسخگو نیست! ...
تراکتور چگونه سهمیه آسیایی می گیرد؟
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال در شرایطی به پایان رسید که عنوان چهارمی نصیب تراکتور شد و نماینده تبریز که می توانست با کسب تساوی مقابل فولاد خوزستان مجوز حضور در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد با قبول شکست در این دیدار فرصت آسیایی شدن را به فولاد داد و صعود خود به این رقابت ها را به اما و اگر کشید. سرخ پوشان تبریز سه شنبه این هفته
پرواز فولاد ناگهانی نبود
و سنگ های مسیر را یکی پس از دیگری کنار می زد، تقریبا به بن بست خوردند تا مسیر برای فولادِ با انگیزه لیگ نوزدهم، هموارتر شود. در نهایت نیز این فولاد بود که با برنامه ریزی خوب و کار و تلاش شبانه روزی و با مدیریت مثال زدنی سعید آذری که رهبر خوب و توانمندی برای این باشگاه است، توانست پس از شش سال به پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برسد و رویای حضور در آسیا برای هواداران این تیم به واقعیت تبدیل
استاندار خوزستان: فولاد به آنچه استحقاق داشت رسید
غلامرضا شریعتی شامگاه پنجشنبه 30 مردادماه در پایان مسابقه فوتبال فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز که با برتری یک بر صفر نماینده خوزستان و کسب سهمیه آسیایی همراه بود ضمن تبریک این موفقیت گفت: خوزستان از دیرباز مهد فوتبال ایران بوده است و همواره تیم های ملی را پشتیبانی کرده است. وی افزود: امروز نیز بازیکن های خیلی خوبی در تیم های لیگ برتر فعال هستند و سه تیم نیز به عنوان نماینده خوزستان
از نقش آذری در موفقیت فولاد تا حفظ نکونام برای لیگ بیستم
امین یزدانی اصل درباره مسیر موفقیت فولاد تا راهیابی به مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، اظهارکرد: جواد نکونام و دستیارانش از طرف مدیریت باشگاه، سکان کشتی طوفان زده فولاد را در دست گرفتند و کمتر کسی فکر می کرد که فولاد به شکل دراماتیکی در آخرین سکانس لیگ برتر فوتبال ایران مجوز کسب سهمیه در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را برای فوتبال خوزستان کسب کند. هدف گذاری فولاد رسیدن به سهمیه نبود
تقدیر دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از مجتمع فولاد خراسان
امیدواری کرده است که این همکاری ارزشمند تداوم یابد و با کمک خیران، در مسیر خدمت و نجات بیماران اقدامات موثر به عمل آید. گفتنی است مجتمع فولاد خراسان به دنبال درخواست دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه و در همراهی با ستاد ملی مقابله با کرونا در استان، بخشی از اکسیژن مورد نیاز بیمارستان این شهر را از محل اکسیژن تولیدی کارخانه تامین نموده است. فولاد خراسان تا کنون 1000تن اکسیژن برای تامین بخشی از نیاز بستری شدگان حاد تنفسی در خراسان رضوی، از جمله بیمارستان های 22بهمن نیشابور، 9دی تربت حیدریه و امام رضا (ع) مشهد تامین و ارسال کرده است. ...
باید تراکتور را می بردیم
شهاب گردان پس از پیروزی فولاد مقابل تراکتور و راه یابی این تیم به پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: بازی بود که باید سه امتیاز آن را می گرفتیم و خدا را شکر اوایل بازی به گل رسیدیم و این خیلی برای ما مهم بود. به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: خدا را شکر توانستم در ادامه بازی نیز با کمک بازیکنان دروازه را بسته نگه دارم. دروازه تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فشار بازی زیاد بود و خدا را شکر با حداقل موقعیتی که به حریف دادیم، بازی را با برد به پایان رساندیم.
اولین وعده مجیدی به حقیقت پیوست/ راه دشوار سرمربی استقلال برای عمل به قول هایش
زیادی به فرهاد مجیدی وارد شد و بسیاری او را در حد و اندازه های سرمربیگری استقلال ندانستند و معتقد بودند برای او زودتر از موعد نفر اول کادر فنی تیم محبوبش شده است. مجیدی در واکنش به نتایج نامطلوبی که کسب کرده بود، وعده داد که تیمش سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست می آورد، فاتح جام حذفی خواهد شد و از گروهش در دور مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا 20-2019 صعود خواهد کرد. شب گذشته استقلال با کسب
فولاد و نکونام روی هوا
به نقل از خبرورزشی، خوشبین ترین هوادار فولاد خوزستان هم ابتدای فصل باور نمی کرد تیمش در پایان فصل سوم شود و سهمیه پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد، اما فولاد خوزستان با جواد نکونام دست به کار بزرگی زدند و با حضور سپاهان و تراکتور بعد از استقلال سومی را از آن خود کرد. کافی است صحبت های جواد نکونام را در ابتدای فصل به یاد بیاورید، او گفت: فولاد نه برای قهرمانی بسته شده و نه کسب
استقلال و فولاد به پلی آف لیگ قهرمان آسیا راه پیدا کردند (+جدول)
تیم های فوتبال استقلال و فولاد با قرار گرفتن در رتبه های دوم و سوم جدول رده بندی لیگ برتر راهی مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده شدند. به گزارش ایسنا، هفته آخر لیگ برتر فوتبال ایران با انجام هشت بازی همزمان امشب (پنجشنبه) به پایان رسید و به جز پرسپولیس دو نماینده دیگر ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شدند. پرسپولیس با قهرمانی زودهنگامش موفق شده بود به صورت مستقیم به این بازی
نکونام بر دستان بازیکنان فولاد
تیم فوتبال فولاد خوزستان امشب، 30 مرداد موفق شد همراه با استقلال تهران راهی مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا شود. به گزارش ایسنا، بازی فولاد و تراکتور که از دقایق اول با هیجان و حملات دو تیم همراه بود، در نهایت با تک گل عارف آغاسی به سود شاگردان نکونام به پایان رسید. در این دیدار رجبی، مربی فولاد به دلیل اعتراض به داوری، از کنار زمین اخراج شد. فولادی ها پس از این
از کابوس تکرار اتفاق لیگ سیزدهم برای استقلال تا کامبک رویایی سپاهان و تراکتور
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ کمتر از 15 ساعت دیگر به پایان دوره نوزدهم لیگ برتر فوتبال باقی مانده و 4 تیم در پائین جدول برای سقوط نکردن و 5 تیم در بالای جدول برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان تلاش می کنند. نزدیکی امتیازات تیم ها باعث شده که رقابت ها برای صعود به لیگ قهرمانان و بقا در لیگ برتر تا هفته پایانی به طول بینجامد. در بالای جدول استقلال و تراکتور با 50 امتیاز، سپاهان و فولاد با 48 امتیاز
تصاویر خوشحالی بازیکنان و سرمربی فولاد پس از کسب سهمیه آسیایی
به گزارش خبرنگار مهر ، تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته سی ام لیگ برتر برابر تراکتور به برتری یک بر صفر رسید و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کرد. پس از این اتفاق بازیکنان فولاد جواد نکونام را روی دست گرفتند و به خوشحالی پرداختند.