پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۲:۵۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۱۷:۵۷

اتوبوس ایدز در غرب تهران به راه افتاد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از وب دا، به منظور افزایش آگاهی عمومی به ویژه جوانان و نوجوانان نسبت به راه های پیشگیری به ویروس اچ. ای. وی؛ پایلوت اتوبوس ایدز به مدت 18 شب در مناطق مختلف غرب تهران مستقر می شود و در هر پایگاه تعیین شده به مدت دو شب به ارائه آموزش و انجام تست ایدز می پردازد. با توجه به این که اطلاع رسانی در مورد این ویروس اقدامی جدید نیست، در این پروژه بسته آموزشی و تلاش برای شناسایی بیماران جدید انجام می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)