پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۵:۲۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
تدبیر 24 ۱۳۹۴/۰۸/۱۷ - ۱۴:۰۵

عذرخواهی تهیه کننده فیتیله بابت آزردگی عده ای از مخاطبان

تدبیر 24: در پی پخش نمایشی در برنامه فتیله در روز جمعه - 15 آبان ماه - از شبکه دو سیما که باعث رنجش خاطر هموطنان آذری شد، علیرضا آقایی - تهیه کننده این برنامه - در صفحه اینستاگرم خود سخنانی را خطاب به مردم با هدف عذرخواهی منتشر کرد. به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، متن این مطلب به شرح زیر است: دوستان و همکاران گرامی در تاریخ 15 آبان ماه در برنامه فیتیله نمایشی پخش شد که باعث آزرده خاطر شدن عده ای از مخاطبان گردید. در این باره نکات زیر را به استحضار می رساند: ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)