سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۲:۳۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بازار کار ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۰:۰۰

طلب 200 میلیارد تومانی تامین اجتماعی لرستان از کارفرمایان

خرم آباد - مدیرکل تامین اجتماعی لرستان از طلب 200 میلیارد تومانی این نهاد از کارفرمایان این استان خبر داد. شهناز حمزه لویی در گفتگو با خبرنگار مهر، به طلب 200 میلیارد تومانی سازمان تامین اجتماعی از کارفرمایان اشاره کرد و اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی یکی از بزرگترین سیستم های درآمد و هزینه بوده که حدود 200 میلیارد تومان از کارفرمایان و کارگاه های بیمه گر طلب دارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)