دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۹:۰۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۳/۱۱/۲۶ - ۱۰:۱۹

تبلیغ فروش پرنده ای کمیاب در رسانه ملی، خوب یا بد؟

آیا در شرایطی که با انقراض بسیاری از گونه های پرندگان در طبیعت مواجه ایم، تبلیغات برای فروش کبک کوهی منطقی به نظر می رسد؟ به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، چندی است که در بخش پیام های بازرگانی سیمای مرکز ایلام، برای فروش کبک کوهی در یکی از روستاهای شهرستان ملکشاهی تبلیغ می شود. یک فعال زیست محیطی با انتقاد از این رویکرد به محیط زیست گفت: این روش هر چند هم مجاز باشد، اما تاثیر منفی بر روی مخاطب می گذارد و راه را برای سوء استفاده کنندگان باز می گذارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)