چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۰:۴۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۲۲ - ۱۴:۰۸

اگر برجام افتخار ملی بود نیازی به کنترل بر اجرای آن نبود/ ذات شیطان بزرگ ...

مجتبی شاکری عضو شورای شهر در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس ، در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه بدعهدی آمریکا در قرارداد الجزایر و موارد دیگر شاهد بودیم، مسئولان باید چه تدبیری را بیندیشند تا برجام به قرارداد الجزایر جدیدی تبدیل نشود، گفت: من فکر می کنم آنقدر از آمریکا بدعهدی دیده ایم که در این موضوع شکی وجود ندارد و باتوجه به سابقه بدعهدی آمریکا، یقین داریم که آنها به تعهدات خود عمل نمی کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)