چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۴:۳۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
سلامانه ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۰۹:۴۵

باربکیو خطر سرطان کلیه را زیاد می کند

سلامانه : خوردن گوشت باربکیو شده یا همان گوشت کبابی می تواند خطر ابتلا به سرطان کلیه را زیاد کند. به گزارش پایگاه خبری سلامانه به نقل از سایت ایندپندنت ، تحقیقی که در دانشگاه تگزاس انجام شده نشان داده، کباب کردن گوشت قرمز روی شعله های آتش باعث تولید مواد سرطانزایی می شود که کلیه برای دفع آن ها باید به سختی تلاش کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)