پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۶:۳۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۱:۰۷

دولت باید حق وتو به سازمان محیط زیست بدهد

مدیرکل دفتر آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به نگاه دسته دومی حاکمیت و برخی مدیران به مقوله محیط زیست گفت: یک دولت محیط زیستی باید اقتدار لازم از جمله حق وتو کردن را به سازمان متولی محیط زیست بدهد. محمد درویش در گفت وگو با خبرنگار محیط زیست خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان اینکه 197 سد در کشور وجود دارد که گزارش ارزیابی ندارند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)