پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۰:۳۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
شما نیوز ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۱:۰۹

دولت باید حق وتو به سازمان محیط زیست بدهد

مدیرکل دفتر آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به نگاه دسته دومی حاکمیت و برخی مدیران به مقوله محیط زیست گفت: یک دولت محیط زیستی باید اقتدار لازم از جمله حق وتو کردن را به سازمان متولی محیط زیست بدهد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)