سایر منابع:
سایر خبرها
امید و نقد آری؛ یاس و دروغ خیر
جدیدی از حملات به این دولت و شخص آقای رئیس جمهور بود. نقد و انتقاد آزاد و مایه پیشرفت در امور و جلوگیری از بروز ناهنجاری ها و شکل گیری مفاسد اقتصادی و... خواهد بود اما باید بین انتقاد و انتقام تفاوت قائل شد. مردم نیک می دانند که بخش قابل توجهی از مخالفت ها علیه دولت یازدهم نه برای اصلاح امور؛ بلکه نوعی فرار به جلو منتقدان و تلاش برای سرپوش گذاشتن بر ناتوانی های گذشته است. دادن امید به مردم
با برچسپ ها به دانشجویان توهین نکنید / سفرهای خارجی برای نمایندگان یا کارشناسان
که با رأی مردم بر سر کار آمده حرمت دارد و کسی نباید مقابل آن سینه سپر کند. نکته ای که وجود دارد این است که ای کاش جناب حقدل تمام سخنان رهبری را مطالعه می کردند و سپس به قضاوت و اظهارنظر می پرداختند. به ایشان پیشنهاد می کنیم که سعی کنند از رهبری نظام کمتر مایه گذاشته و از محفوظات و داشته های خود سخن بگویند. جهت اطلاع جناب رئیس شورا می گوییم که انتظار رهبری از دانشجویان، مطالبه طلبکارانه
خجالت نمی کشید آقای جهانگیری؟!
می شود هر روز به جای ستون ما گذاشت و وقت شما را بیهوده هدر نداد. متهم نفتی (ببخشید استاد زنجانی که به شما می گوییم متهم نفتی! به هر حال اینطوری مشهور شده اید، قصد توهین نداشتیم، عفو بفرمایید.) که ظاهراً خیلی اعتماد به نفس دارد (والا اینجوری که ایشان شاخ و شانه می کشد و وزیر نفت را تهمت باران می کند، جز این معنایی در ذهن حقیر متبادر نمی شود. مگر می شود 2 میلیارد یورو بدهکار بود و این همه گردنکشی کرد
تأملی بر توهین های اخیر به استاندار یزد و فرزند فاضل امام
به این اعمال کرده و یا در نوشته های خود به استاندار، آن جمع و موسسات خیریه توهین کردند در خلوت با خدای خود به این سوالات پاسخ دهند: 1- چه خلاف یا منکری قرار بود انجام شود یا در حال انجام بود و یا کجای دین و نظام و کشور وعقیده و آرمان مردم درخطر بود که احساس کردند باید اینگونه عمل کنند و یا به آنها گفته شد اینگونه عمل کنید. آیا وقف بانوی مومنه ای از خانواده علم و اخلاق و تقوی، آن هم
آخرین جوابیه محسن ظفری به هاشمی عنا
دهند کامل در جریان امور نیستند و همین امر موجب شده تا شما استاد اخلاق و اندیشه به راحتی به دیگران حمله کرده و اتهام زده و سپس خود را معلم اخلاق و اندیشه و قلم به حساب بیاورید. و به آن دسته از مخاطبین عزیز که به بنده تهمت و برچسپ های مکرر زده اند متذکر میشوم که جز به ذات اقدس الهی سر خم نکرده و نخواهم کرد. و در پایان بسنده میکنم به شعری از حضرت حافظ: تلقین و درس اهل نظر یک اشارت است گفتم
تهیه طرح پیشنهادی نظام حقوقی جامع در زمینه قانون مالکیت فکری
به گزارش خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی با اعلام این خبر گفت: جهت دادن کشور به سمت "دانش بنیانی"، ایجاد وضعیت و فرهنگ انضباط گرایی و اخلاق مداری در تجارت و صنعت، کرامت بخشی انسانی به هنرمندان و آثار هنریشان در جامعه، و تقویت و تعمیق "شخصیت حقوقی کشور در زمینه تجارت و صنعت" در فضای بین المللی از جمله نتایج مترتب بر ایجاد یک نظام حقوقی جامع در زمینه مالکیت فکری است. وی
آقای مطهری! حامی اصحاب نقد باشید
نوشته شما درباره عدم شرکت رسانه های منتقد در نمایشگاه مطبوعات و قیاس آن با حوادث فتنه 88 را خواندم؛ حقیقتا از این همه منطق متحیر شدم! واقعا چه چیزهایی را که نمی شود به هم ربط داد! اینکه می شود عدم شرکت چند رسانه منتقد در یک نمایشگاه را با عدم پذیرش رای مردم، عدم پذیرش نتیجه یک انتخابات 40 میلیونی، با دروغ بزرگ تقلب و با آشوب خیابانی مقایسه کرد! مع الفارق ترین قیاس ممکن!
همه وظیفه داریم در اقتدار رهبری بکوشیم/ پست معاونت ریاست جمهوری به من پیشنهاد شد
شدن و تشیع نکرد، حداقل من که چنین چیزی در تاریخ ندیدم، اما شما در تمامی رفتارهای عملی و سیره رفتاری پیامبر و ائمه به ضمیمه آیات قرآن می بینید که تمامی این امور در راستای تربیت بوده است، اگر پیامبر(ص) حکومتی تشکیل داد و یا امام علی(ع) برای گرفتن حکومت تلاش کرد هدف، حکومت برای حکومت نبود بلکه حکومت برای تربیت بود. برای این که بتوانند در سایه حکومت بهتر تربیت کنند. تسلیت رئیس جمهور به
جناب رئیس جمهور؛ نا امیدکنندگان مردم ، بیخ گوش شما جاخوش کرده اند
به گزارش پایگاه 598، چه کسی مردم را ناامید می کند؟ منتقدانی که نسبت به ایجاد توقعات غیرواقعی هشدار می دهند یا برخی حامیان دولت که مدعی اند در هیچ صنعتی جز آبگوشت بزباش برتری نداریم؟! روزنامه جوان با اشاره به سخنان رئیس جمهور در نمایشگاه مطبوعات که منتقدان را به ایجاد ناامیدی و رفتار ضد انقلابی متهم کرده بود نوشت: موضوع تولید ناامیدی از منظر سیاسی به دلیل موخره انتخاباتی خطابه اخیر
راز عصبانیت سید اکبر علیزاده!؟
! مردم نه فتنه را فراموش میکنند و نه خس و خاشاک نامیدن شان را ... مردم نه دولت سیب زمینی را فراموش میکنند و نه سه هزار میلیارد اختلاس را.... مردم نه دلال بزرگ نفتی بابک زنجانی، را فراموش میکنند و نه اختلاس معاون اول ریس جمهور دولت متبوع شما را مردم نه وارد کردن خر و قاطر را به جای نفت، را فراموش میکنند و نه 11 روز قهر و سرکشی ریس دولت سید اکبر را....! ما ولایت و
آ قای ایوبی! ما با دولت آقای روحانی طرف نیستیم
به گزارش اندیشه نیوز، بهروز افخمی، سردبیر برنامه هفت در نامه ای سرگشاده خطاب به رئیس سازمان سینمایی نوشت: ریاست محترم سازمان سینمایی جناب آقای ایوبی نزدیک به سه هفته از دعوت برنامه تلویزیونی هفت از حضرتعالی برای حضور در این برنامه و پاسخگویی به پرسش های فراوانی که در مورد نتایج ناگوار مدیریت شما برای سینمای ایران پیش آمده، می گذرد. تکرار این دعوت چه از طریق تماس با
پاسخ هاشمی عنا به محسن ظفری+مستندات
بزرگان شما عرض می کنم حوض خیالی شما ماهی ندارد به دریای خروشان سردار بالندگی و افتخار بپیوندید. با اندکی درنگ این افتخار نصیب شما خواهد شد. اما برادر ارجمندم من فارغ از هر گرایش و خط مشی نسبت به توانایی های اخلاقی و علمی خودم دچار الیناسیون نیستم. درود بر روان پاک آن اسطوره اخلاق مرحوم پروفسور گنجی پدر علم هواشناسی ایران و دیگر اساتید اندیشمندی که درس علم و اخلاق را از آنها آموختم تا هم در وادی اخلاق
اظهارات روحانی درباره رسانه ها به دور از اخلاق بود
رسانه هایی که امروز با آنها اینگونه برخورد می شود، اخبار مربوط به کشور و مسئولان را انعکاس می دهند و کار اشتباهی است که بخواهیم رسانه ای را متهم کنیم و بگوییم ضد انقلاب است. فومنی با تاکید براینکه بنده با صحبت های رئیس جمهور درباره رسانه ها مخالفم، آنها از به دور از اخلاق دانست و تاکید کرد: بالاخره منتقد باید حرفش را بزند و اگر اشکال صنفی نیز وجود دارد بهتر آن است که این مشکلات از
عملکرد دولت باید رصد هوشمندانه شود تا استبداد رأی به وجود نیاید
آن را از دست دادن منافع ملی تلقی کند از نگاه دولت رسانه دوم در حال تخریب است در صورتی که فهم آن رسانه از این موضوع همین است. وی ادامه داد: در نگاه بومی در کشور ما پیوند اعتقادی مردم با حاکمیت مهم است و در این بین رسانه و قدرت و ملاحظات آن باید درنظر گرفته شود. مسئله تفسیر و قدرت خواهی دو شاخصی هستند که تخریب را تبدیل به نقد یا برعکس آن عمل می کنند. در ادامه در خصوص مفهوم رصد
رسانه های منتقد استان یزد زیر تیغ مسئولان
همسویی دارد. چرا که رئیس جمهور قبل از انتخابات؛ آزادی بیان رسانه ها و مطبوعات، ایجاد عدالت برای همه مردم به طور یکسان، نقد دولت جهت پیشرفت و توسعه کشور را جزو برنامه های خود معرفی کرد. کاش مسئولین، به عنوان متولیان امور و خدمتگزاران مردم، در راستای هر چه بهتر شدن موقعیت ها، این نقدها را مورد استفاده قرار دهند، تا با همکاری رسانه ها، فضای همدلی و همزبانی کشور را بهبود بخشیم و شعار سال را اجرایی کنیم.
حجت الاسلام رسایی: تکلیف یک انسان دین مدار را حزب و گروه تعیین نمی کند/ خرازی: با برخی عملکردها در مجلس ...
آن رییس هیأت که خانمی بود در مقابل رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام بلند نشد و البته این را هم بگویم که من هاشمی را قبول ندارم ولی نه مانند اصلاح طلبان که روزی به او می گفتند که قاتل و عالی جناب سرخ پوش و تاریخ انقضا وی برای اصلاح طلبان تمام شد اما پس از مدتی کلاس نشر داشتند، حالا هاشمی برای آنان ایدئولوک شده است. مردم می فهمند هر چه قدر منتقد دولت خود باشند اما نباید سمت دشمن بروند
کاغذبازی و ارجاع های بی مورد شایستگی را از مدیران می گیرد
. وی خاطر نشان کرد: در این زمینه به ویژه اداراتی نظیر امور مالیاتی که پول و مالیات از مردم می گیرند، باید در مردمداری بیشتر تلاش کنند که خوشبختانه در ابرکوه اینگونه است. حسینی تأکید کرد: ایجاد نارضایتی در مردم چه به صورت عمدی چه به صورت سهوی، حرام است و مواظب باشیم که این چنین اموری مانند موریانه بر بدنه نظام زخم وارد می کند. به گزارش فارس، جلسات اخلاق مدیران هر هفته به صورت مدون در ابرکوه برگزار می شود که در هر هفته، یکی از ابعاد اخلاق مدیریتی به بحث گذاشته می شود. انتهای پیام/2464/و30/ ...
سخنران مهدیه رشت فقط به مسوولین نظام توهین نکرد بلکه به مردم گیلان و مردم رشت توهین کرد
ادامه داد : چرا یک نفر باید از نهاد ارزشمند انقلاب سوء استفاده کند و به سرمایه های استانی توهین نماید و آیا مشکل مردم با حرف افراد تهمت زن حل می شود. احمدی پور اضافه کرد : اگر این مشکل حل می شد باید صحبت های مارکسیست ها و منافقین در اول انقلاب در جامعه اثر می داشت اما می بینیم که به چه سرنوشتی دچار شدند. معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان با اشاره به سخنرانی فردی در مراسم
کارگزاران دیگر از لفظ "لیبرال" برای خود استفاده نمی کند؛ همترازان عارف برای سرلیستی اصلاح طلبان فراوانند
برود، عارف حتماً رئیس جمهور است، یا اگر عارف به نفع روحانی کنار برود، روحانی حتماً رئیس جمهور است. شما وقتی به چنین توازنی برای قضاوت و مقایسه برسید، باید ببینید کدام یک از نظر منافع مردم، مناسب ترین گزینه برای اداره کشور هستند، طبعاً آن را انتخاب می کنید . البته در عالم واقع، اولاً آقای روحانی در نظرسنجی جلوتر بود. ثانیاً گفتمانش نیز برتر بود و این گفتمان از هر حیث بر مخاطبان تأثیر داشت
گنجی: مجیزگویی را تجربه نکردیم وگرنه مشکلمان با دولت حل می شد/شمسیان:دولت اگر مدعی عملکرد خوب خود است پس ...
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، عبدالله گنجی مدیرمسئول روزنامه جوان در میزگرد نقد مطبوعاتی وظایف متقابل دولت و رسانه ها که عصر امروز در دانشکده رسانه فارس برگزار شد، کلیت رابطه دولت و رسانه ها را مورد بحث قرار داد و اظهار داشت: به صورت طبیعی در جوامع مدرن رسانه به عنوان یک ابزار پذیرفته شده حد فاصل بین دولت و اجتماع رفت و آمد دارد که دسته بندی مطالبات اجتماعی را به نظام سیاسی ارائه کرده و
نامه تامل برانگیز افخمی به ایوبی: شما و بعضی از فیلم سازان رانت خوار مورد حمایت تصمیم گرفته اید برای من ...
تسنیم قرار داده است به ایوبی و اظهارات او پاسخ گفته است. متن کامل نامه او را بخوانید: ریاست محترم سازمان سینمایی جناب آقای ایوبی نزدیک به سه هفته از دعوت برنامه تلویزیونی هفت از حضرتعالی برای حضور در این برنامه و پاسخگویی به پرسش های فراوانی که در مورد نتایج ناگوار مدیریت شما برای سینمای ایران پیش آمده، می گذرد. تکرار این دعوت چه از طریق تماس با دفتر شما و
اخبار ویژه / قائم مقام منطقه آزاد چابهار بازداشت شد
: اتهام این افراد اختلاس، ارتشاء و زمین خواری است؛ البته هنوز به جمع بندی کامل در این زمینه نرسیده ایم و تحقیقات ادامه دارد. کسی وارد کار رسانه ای می شود که از دروغ و تهمت لذت می برد! الف: محمد مهاجری سردبیر پایگاه خبری خبرآنلاین، با اتهام زنی به جامعه رسانه ای کشور گفت: من معتقدم کسی وارد کار رسانه ای می شود که از دروغ و تهمت لذت می برد. اگر شما بخواهید لذت نبرید شغل دیگری را انتخاب می کنید.
حرمت کدام آیت الله واجب است کدام حرام؟
بر او می تازد که چرا از رئیس تشخیص مصلحت نظام ،یارامام ورهبری،آیت ا... هاشمی به نیکی یاد کرد ه است،تو گویی که یاران امام و رهبری ابتد ا برای اثبات التزام خود به نظام و د لبستگی خود به انقلاب و ولایت فقیه ابتد ا باید مرام نامه کیهان را به د ست راست بگیرند و قسم جلاله یاد کنند تا بعد کیهان از سر لطف اجازه اد امه حیات سیاسی به آنان د هد ! کیهان از اخلاق و حفظ حرمت مطهری زمانه گفته است که
مسئولیت ظریف به عنوان رئیس گروه مذاکره کننده هسته ای ایران مورد تایید همه است
کسانی که نقد می کنند با دشمنان و اهل فتنه همراه هستند. وی ادامه داد: انتقاد با تخریب، تضعیف و جسارت متفاوت است و نباید انتقادهای دلسوزانه را مورد توهین و تهمت قرار داد. این استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: حکومت ابزاری برای تربیت است و هدف نهایی حضرت امام حسین (ع) از حکومت و قیام عاشورا نیز تربیت انسانها بود. وی گفت: در روند تربیتی انسانها باید معرفت به تربیت و دانش
اصرار اعتدالی ها بر تطهیر چهره فتنه گر!+عکس
به گزارش شهدای ایران به نقل از رجانیوز، اصرار اعتدالیون به قبح زدایی از قانون و استثناء نمودن خود از آن تمامی ندارد. به گزارش رجانیوز حساب کاربری هاشمی رفسنجانی در اینستاگرام طی اقدامی معنادار با قراردادن عکس خود با یکی از سران فتنه، به اظهار نظر در خصوص ممنوع التصویری وی پرداخت. رئیس جمهور قانونی، پیشگام تخطئه خطوط قرمز یکی از اولین تلاش ها برای نادیده گرفتن قانون ممنوعیت انتشار عکس خاتمی را حساب کاربری اینستاگرام روحانی اسفند ماه 93 انجام داد. صفحه ی اینستاگ
لقب مخالف برازنده تشکل های انقلابی دانشگاه نیست
جلسه به دروغ فقط 5 یا 6 نفر آن هم با تهمت ایجاد هیاهو بیان می شود و حضور ده ها تن از اصلاح طلبان استان که نیت حضورشان را فقط خدا و شاید گروهی بدانند فقط چندتن آن هم برای تکریم خوانده می شود. شما که خود را رعایت کننده خطوط قرمز و قانون مداران متکی به اخلاق اسلامی می دانید آیا هنوز برایتان روشن نشده است که فتنه و فتنه گران، خطوط قرمز این نظام اند؟! آیا هنوز نمی دانید زیر سوال بردن شورای
جناب روحانی؛نا امیدکنندگان مردم ، بیخ گوش شما جاخوش کرده اند
به گزارش دولت بهار به نقل از کیهان، چه کسی مردم را ناامید می کند؟ منتقدانی که نسبت به ایجاد توقعات غیرواقعی هشدار می دهند یا برخی حامیان دولت که مدعی اند در هیچ صنعتی جز آبگوشت بزباش برتری نداریم؟! روزنامه جوان با اشاره به سخنان رئیس جمهور در نمایشگاه مطبوعات که منتقدان را به ایجاد ناامیدی و رفتار ضد انقلابی متهم کرده بود نوشت: موضوع تولید ناامیدی از منظر سیاسی به دلیل موخره انتخاباتی خطابه
نقد کیهان بر سخنان علی مطهری
منتقدان و قطع یارانه های مطبوعاتی و آگهی های دولتی به نشریات منتقد اعتراض می کرد تا معلوم شود حریت دارد و پرخاش های وی صرفاً علیه نظام و در خدمت جریان برانداز نیست. ثانیاً انتقاد از عملکرد دولت و وزارتخانه ها در حد عدم شرکت در نمایشگاه تزئینی مطبوعات- در حالی که منتقدان بزدل و بی سواد و کاسب تحریم و سرهنگ و... لقب داده می شوند- کمترین شباهتی با حمله نیابتی اوباش و آشوبگران به نظام وایجاد آشوب
حمایت جامعه ورزش گیلان از دکتر نوبخت; هتک حرمت به فرزند فرزانه گیلان را به شدت محکوم می کنیم/نباید اجازه ...
ورزشکاران، مربیان، داوران و پیشکسوتان ورزشی استان گیلان، جناب آقای دکتر محمدباقر نوبخت را که عمر خود را صرف خدمات ارزنده و شایسته به گیلان عزیز نموده و شخصیتی ویژه و باادبی است که اخلاق ایشان مبین فرهنگ یک گیلانی اصیل است، به عنوان فرد شایسته و ماندگار گیلان دانسته و حضور ایشان در دولت تدبیر و امید را مایه افتخار گیلانیان می دانیم و همواره حمایت گسترده خویش را از ایشان اعلام داشته و دکتر نوبخت را یک
به فکر رفع حصر قانونی سران کپک زده فتنه هستید؟/ دغدغه ممنوع التصویری شیخی با عبای شکلاتی را دارید؟
اینگونه نباشد . تا به امروز گریبان چاک دادن شما در تریبون های مختلف نظام در مجلس و یا در دانشگاهها، مبنی بر خسارت های وارده چه از نظر اقتصادی ، فرهنگی بر مردم و کشور را ندیده ایم و یا سیانت از آبروی نظام توسط شما در ماجراهایی مانند کرسنت، آقازاده ها و یا میلیادر های نفتی و یا همراهان دولتمردان که بعد از مدتی جیره خواری و کاسه لیسی سرویس های اطلاعاتی و یا دول